Zase chlastám

Zase chlastám

Anotace: zpověď hnusáka

Zase chlastám tak to snad k něčemu bude. Vím, je doba kdy se to nenosí a já ji nosím rád. Tedy jako tu opičku co se mění v opici.
Jednu jsem si našel. Je ke mně abnormálně přítulná. Dělá, že ji nevadí když ji očumuji.
Tělo má obláčkově ženské. Čím toho mám v sobě víc tím se zdá hezčí. Poslední dobou je hodně velká krasavice. To alespoň v mích očích.
Sunu se v koloně po Letné a vidím chobotnici. Je k ní uvázán za řetěz prezident.
Už jsem skoro doma v Chánově. Je horko a spousty lidí se tu opalují nebo už tak činily zdá se mi podle jejich barvy.
V hlavě mám včelín. Vím jak se s tím vypořádat. Stejně jako s včelínem. Musí se to vykouřit. Balím trávu do papíru slintám na tento a připaluji.
Hlava je teď v pořádku avšak hučí mi právě jinde.
Jdu k oknu a přemýšlím zda nemám skočit.
Skáču.
Byl tam Ámos co skákal na ženský. Se mnou udělal Komenskou.
Hodinky mi dotikaly svině jedny.
Koukám do zrcadla a nikde nikdo.
Padám do postele a vedle mne snědačka.
Bože to tělo.
Spíme tu spolu pospolu.
Šroubovák co mám v ruce nepůsobí v této chvíli dobře.
Mířím přesně.
Oko je fuč.
Nejde vytáhnout.
Masařka to má za sebou to mi naštěstí ne.¨
Penny market, Lídl či Obi nebo Hornbach.
Mít či ukrást?!
Vlastnit či se jen kochat.
Umět a nebo jen kecat.
Milovat či jen snít.
Autor umělec2, 17.05.2007
Přečteno 307x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teda Ty jsi zatracepený numero!!! A troufám si podotknou, že přímo numero one...pobavila jsem se...dík
opička Judy ;-)

25.05.2007 11:10:00 | Judita

Kecání je taky důležité, jinak by člověk mohl bouchnout jako přehřátý kotel...každý "kecá", jak umí, spousta lidí u piva, i tady jsme všichni proto, že se potřebujeme "vykecat" ze svých myšlenek, z toho, co se nám třeba přihodilo, z radosti, z bolístek...ale taky proto, že jinak to třeba ani nejde, třeba není v blízkosti nikdo, koho by to zajímalo, kdo by porozuměl, kdo by si s člověkem chtěl "pokecat"...
Milovat, či jen snít?! Toť otázka - ale odpověď je docela jednoduchá - ono to jedno bez druhého ani nejde, prolíná se to, a když má člověk štěstí a je taky milován, tak už to ani nerozlišuje...

18.05.2007 18:55:00 | Mara*

Zajímavé. Víc k tomu snad nemusím dodávat :)

18.05.2007 07:53:00 | -Jojo-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí