Osudu napospas

Osudu napospas

Anotace: Tuhle povídku je hrozně těžké zařadit. Pro mně má smutný příběh, je tam láska, flirt, sex, život,... tak si vyberte, jaká bude pro vás. Pro mně je k nezařazení:-)

„Lásko! Má jediná!...“ tak nějak končil dopis určený Markovi. Linda už prostě dál nemohla. Tak moc ho milovala, až si našla někoho jiného. Tak hrozně nemožné se zdá, avšak pravdou je.
Celé dva roky patřili jeden druhému. Milovali se k zbláznění. A teď?? Marek nemůže nic dělat. Linda ho nechce, protože si našla někoho „lepšího“. Změnila se. Hodně. Z té hodné holky, která kdekomu na počkání pomohla, se stala obyčejná frajerka s cigárkem u huby. Marek ji nepoznal ani na druhý pohled od toho dopisu... jo ten psala ještě ONA!! Ta pravá Linda.
Ten její nový objev, David, myslím se jmenuje, patří do známé bandy, která vykrádá auta, obchoduje s drogama, ale ještě nikdo je nechytil. Grázlům se prostě daří ve všech směrech.

Linda
Dneska jsem dostala ve škole kouli z matiky. Ta úča je tak pitomá. Fakt. Tak jsem si pod stolem esemeskovala, no a? Tak mě vynervovala, že jsem si ihned musela jít šňupnout na záchod. Pak je mi hned líp. Nechápu, jak jsem mohla vydržet s Markem. Takové ztracené dva roky. Úplně o ničem. Teď žiju!!!
Někdo zvoní.
„Ahoj bejby,“ pozdraví mě můj princ David.
„Ahoj,“ ihned ho obejmu a už cítím, že chci aby mě ohnul přes stolek a pořádně ošoustal.
Taky se tak stane. Už po několikáté mi potrhá oblečení. Ale touha je větší. Tak hrozně se těším, až ho tam strčí a udělá se. Na co kondom. To byly časy s Markem, ten si neuměl užívat.
Teď cítím sex. Ten pravý, v celém těle. Přiráží a přiráží... až musím křičet, i když ve vedlejší místnosti spí otec po noční.
„Dělej,“ pobízí mě David, abych jenom nenastavovala, ale taky pracovala.
Vím co chce. Kleknu si před něj, uchopím jeho ztopořený penis do ruky a přesně tak, jak jsem to viděla v jeho pornech s bývalýma holkama, mu to dělám. Během chvilky je hotový. Se skvělým pocitem to polknu a to on už je oblečený. Rychle si posbírám svoje roztrhané svršky a hodím je do šuplíku. Zůstanu téměř nahá. David si ale jako obvykle sedne k počítači a už si mě víckrát nevšimne. Jeho záliba. Tak si prostě něco oblíknu a mizím vařit oběd.

Marek
Slyšel jsem, že už Linda kašle i na školu. Je to zvláštní. Taková pilná studentka. Ten David jí asi moc neprospívá. No ale tak je to její věc.
Musím říct... že co jsem se s ní rozešel, přilepila se na mně jedna „modelka“ z áčka. Taková kočka. Jenže já prostě miluju Lindu... miluju? Tak proč jsem se s tou Anetou líbal? Žal? Smutek? Nebo si prostě potřebuju užívat volnosti, kterou jsem neměl? Není špatné nezávazně flirtovat a prostě si užívat.
Někdo mi zakryje oči.
„Poď na záchod,“ žadoní Aneta. No... copak tam chce asi se mnou dělat? :-)
„Anet?“
„No?“ řekne takovým zakřáplým hláskem.
„Zvu tě odpoledne po škole na kafe. Bydlím kousek.“
„Ok, těším se,“ zamrká dlouhýma řasama, až mi udělá vítr.

Po pravdě? Nemohl jsem se dočkat, až to zatracené vyučování skončí.
Čeká už před školou. Uff.
„Ahoj Marečku,“ opětovně zamrká. Jo, ta určitě nebude panna, napadne mě.
Pomalu dojdeme k našemu vchodu, ke dveřím, vytahuju klíče, ale Neta se už prostě lepí, a tře a vzdychá... až se bojím, že se pobouří sousedi.
Konečně ten zatracený zámek zdolám a stáhnu jí k nám do bytu. To už si shodí batoh, svůdně se usměje a očima vyhledá ložnici.
Vpadneme tam oba. Ta holka není žádná začátečnice. Je zásadně nahoře, pomalu mě svléká, nepřestává líbat... ale když svleče kalhoty a najde tam mou chloubu bez jediného tiku, vzrušení, či jak to mám povědět, prostě se oblíkne a uteče.
Chlape co blbneš? Taková kočka a ty stávkuješ nebo co??
Autor kraaska_, 28.05.2007
Přečteno 1394x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak snad se pokračování líbilo:)

16.06.2007 23:19:00 | kraaska_

Noo zvláštní,originální...Ráda si přečtu pokračování

28.05.2007 18:32:00 | Petík 2

A o tom happyandu... nevím, jestli se tu nějaký hodí nebo ne... to vyplyne z mé nálady, kdy budu psát konec téhle povídky:)

28.05.2007 14:20:00 | kraaska_

Holky pokračování bude!!! Pracuje se na něm;-)

28.05.2007 14:19:00 | kraaska_

Hezké, doufám že bude pokračování :)))

28.05.2007 13:04:00 | Mary May

Psané hezky vůči stylistice nemám vyjímku. Do erotických povídek bych jí asi nezařadila:) Jen jedna výtka se najde, proč to končí tak brzy? Dle mého by se to dalo skvěle rozepsat i bez očekávaného happyendu. Nepřemýšlíš nad pokračováním?

28.05.2007 11:32:00 | Katherin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí