Osudu napospas - pokračování

Osudu napospas - pokračování

Anotace: První díl už jste si četli a tady je očekávaný druhý!!! Skončí asi trochu překvapivě, ale prozrazovat nebudu:) Tak si to užijte;)

Linda
Zase mi psal Marek. Ten otrapa si prostě nedá pokoj. Normální hodný kluk. Si snad nemůže myslet, že ho budu ještě chtít. Takový mámin mazánek.
Rychle sms smažu, ještě by ji našel David a vyložil si ji jinak. Zmiňovaný mi zrovna volá.
„Co děláš?“ zní první slova v telefonu.
„Čekám na tebe,“ řeknu svůdně.
„Hele, nemám moc času. Buď už svlečená než přijdu, ať se zbytečně nezdržuju.“
Cvak. Konec hovoru. Rychle se vysvléknu. Může tu být každou chvilku. Poslušně čekám za dveřmi, abych rychle otevřela a nezdržovala. Ještě by se naštval a myslel snad, že se na něj netěším.
Zvonek se ozve po hodině. Celá natěšená otevřu. Stojí tam David. Je to on. Dostanu husí kůži, jakmile ho spatřím. Hopem si sundá kšiltovku, párkrát se o mně otře a už má problém sundat rifle. Ještě v předsíni do mě strčí svoje nářadí a strká to tak hodně, že jsem celá odřená od koberce. Poté mě vášnivě políbí na prso, až se mi vzápětí udělá jemná modřinka. Je tak hrozně vášnivý!
Prakticky je hotový za pár minutek. Normálně se obleče a bez jediného slůvka za sebou třískne dveřmi.
Je to chlap. Cítím se tak roztrhaná, až si musím dát dávku, jinak bych vyběhla ven a před barákem, si na něj sedla a znovu ho udělala.

Marek
Parta jde dneska do Fraku, což je jedna díra u nás ve městě. Už se těším. Určitě tam budou nějaké holky, které se mi budou líbit. Vím, že teď už se prostě nemůže stát to, co s Netou. Nebyla ta pravá... na sex. Jenom si vybavím dívčí spodní část a už se zvedá můj kámoš. Je děsnej, fakt. Při vzpomínce na Lindinu krásnou... se mi v gatích málem zlomí. I to její tělo a pevná prsa. Tak hrozně moc bych ji chtěl znovu udělat šťastnou, aby zase křičela slastí...
Taxíkem se necháme přivézt do podniku, kde to vážně žije. Pravda, není to můj styl. Ale teď se musím bavit. Lidem tu jde asi hlavně o to, jak rychle něco prodat. Na každém kroku vidím někoho s injekční stříkačkou, ve slabších případech s trávou.
Budu asi jediný slušný. Ale nijak mi to nevadí. Kluci hned objednají jednu várku vychlazeného pivka a už připíjíme na to, že tu dneska nezůstane nikdo suchý. Na to, jaký jsem dobrák a zastánce sexu se svou partnerkou, to docela rozjíždím.
Ze začátku jenom sedím, ale alkohol v krvi přibývá a já se pak i odvážím zajít na parket. Nic mě netíží. Ani to, jak hrozně pořád Lindu miluju, i když ona na mě kašle. Taková hodná holka to byla... to už se ale na mě lepí blondýnka, která hýbe bokama až se rozum zastavuje. Zachytí můj pohled a přilepí se těsně na mě. Projíždím její boky a štíhlé nohy. Má krátkou sukýnku, až jí leze zadeček. Vjedu pod ten kousek látky, přitlačím její tělo ještě víc na své a už bych si jí nejraději odvedl na záchod.

Linda
Spatřím toho ňoumu, se kterým jsem chodila, jak tam sjíždí nějakou bloncku. V tom dostanu perfektní nápad. David stejně bude příští hodiny se svýma kámošema a bude si myslet, že se dobře bavím. Přistoupím k Markovi zezadu a projíždím jeho zadek tak, jako on tu holku. V mžiku si jí přestane všímat. Otočí se čelem ke mně. Je vidět, že už je trochu opilý... taky dobře. Dotknu se jeho rozkroku, a on vzdychne do mého ucha. Fuj, tak odporné.
Jeho – malý – kámoš je ihned v pozoru. Takový tajtrlík a dokáže udělat takovou bouli. Chytím hloupého Marečka za ruku a vleču ven. Za rohem se svleču. Můj bejvalý to dlouho nevydrží. Ihned ze sebe rve hadry a sápe se na mě. Ústa mu nenastavím. Chtěl by nějakou dlouhou romantickou předehru, ale to už je minulost. Nemůžu za to, že on je takový naivní. Rychle ho navedu, ať to mám za sebou. Vsune to tam a pomalu se pohybuje.
„Dělej,“ zasyčím výhružně.
„Lásko,“ řekne ochraptěle.
„Šukej mně rozumíš.“
Ta jemná dívka... to jsem já! Marek je hotový dřív než bylo u něj obvyklé. Udýchaně se chce o mě opřít. Rychle ho odstrčím. To tak.
„Akorát jsem se přesvědčila, že jsi nula, zlato,“ odfrknu pohrdavě.
Marek nechápe...

To se k nim najednou blíží jakási postava. Stihnou se oba obléct, nebylo to složité. U nich se zastaví David.
Pohlédne na Marka, poté na Lindu a uhodí ji tak, že spadne a uhodí se hlavou o roh starého baráku a bezmocně leží.
David pohodí rameny.
„No a? Holka bude jenom moje. Couru ze sebe nebude dělat žádná,“ a odejde.
Marek není pořád schopen slova. Posadí se vedle bezvládného těla, pohladí jej a rozbrečí se. Musela tak skončit??? Má jediná nevinná dívka???
Autor kraaska_, 29.05.2007
Přečteno 1373x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

taky bych mu to přála, ale příběh končí tam jak končí a každý si domyslete, co chcete dle vlastního uvážení:)

01.06.2007 23:09:00 | kraaska_

Víš, tohle jsem tam právě chtěla zdůraznit, že některé holky si můžou dělat s klukem, co chcou. Tak jsem vážně udělala z ní potvoru a z něj najivku:)

30.05.2007 21:14:00 | kraaska_

Podle mě je Marek už až moc naivní a slepý...Ale jinak pořád dobré

30.05.2007 21:03:00 | Petík 2

to jsem moc ráda, že to tak vidíte. Děkuju!

29.05.2007 21:23:00 | kraaska_

Ten konec tomu dal šťávu. Moc hezké.

29.05.2007 21:07:00 | Mary May

tragické... ráda dělám zvláštní konce;-)

29.05.2007 20:42:00 | kraaska_

WOW, konec byl opravdu nečekaný :) Pěkné zakončení i když řekla bych tragické. Těším se na další dílka.

29.05.2007 17:18:00 | Katherin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí