Pravá láska...

Pravá láska...

Anotace: Jak se vlastně pozná pravá láska?Každý člověk jednoho dne na toho vyvoleného narazí??Život je záludný...Budu moc ráda za komentáře

Brouzdala jsem se setmělým městem a přemýšlela jsem,zda opravdu jednoho dne potkám toho pravého!Měla jsem opět svou depresi plnou samoty a smutku!Přišla jsem domů a sedla si k internetu a podala si inzerát,nic jsem už nemohla ztratit!Přicházelo mi mnoho odpovědí,ale zaujala mě pouze jedna,byl to kluk o dva roky starší z vedlejšího města!Zdál se být velice milý a sympatický!Asi po měsíci psaní jsme se sešli a já jsem si myslela,že jsem konečně našla toho pravého!Byl úžasný!Milý a pozorný!Měli jsme nadherný vztah,jako z nějaké pohádky!Byla jsem štatná!Asi po roce a 3 měsících se vše změnilo..potkala jsem dávného kamaráda Dominika,se kterým jsem si vždy skvěle rozuměla a nikdy mi nebyl tak uplně lhostejný!Vždy jsem si myslela,že jsem mu byla lhostejná,ale on řekl,že po mě vždy toužil..začali jsme se stýkat a z nezávazných schůzek se stavaly schůzky stale intimnější!Bylo mi s ním tak krásně..trvalo to asi 2 měsíce,když jsem byla s ním,byla jsem štastná a vůbec na nic jsem nemyslela,když jsem se vrátila domů a vrátila se do reality,byla jsem smutná a podrážděná!Vztah s přítelem se začal hroutit a já začala přemýšlet,který je vlastně ten pravý!V noci jsem nespala a jen přemýšlela..procházela jsem si vše ze všech stran,ale stále jsem žádné rozumné řešení nenašla...chtěla jsem být s oběma,toužila jsem po obou a život bez jednoho z nich si nedokázala představit..jednoho dne mi od Dominika přišla zpráva,že mě má z celého srdce rád a záleží mu na mě,ale že si půjdeme každý svou cestou..probrečela jsem celou noc a měla jsem pocit,že kus mě umřel...zůstala jsem s přítelem,ale už se nedokážu tak radovat ze života jako dřív...Myslíte,že jsem tu pravou lásku ztratila??
Autor Gabruša, 03.06.2007
Přečteno 332x
Tipy 2
Poslední tipující: Kovik
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jelikož nejsem profesionál jako zde někteří, tak to napíšu jak to cítím. Líbilo se mi to. Je mi jedno kolik tam je vykřičníků, nebo sloves "být". Mě jde o děj a o to že se dnes ještě někdo zaobírá takovou myšlenkou. Je to pěkné a moc. A jestli můžu poradit s tou pravou láskou, tak si myslím že pravá láska je ta, kterou nikdy nenecháš odejít:-). Jsem ti moc neporadil co???

11.11.2007 11:10:00 | Kovik

Ja se nemam proc zlobit!Jsem rada za kazdy komentar.S tema vykricnikama to nekdy prehanim,ale je to proste zvyk.A myslim si,ze neni na skodu popisovat situace vsedni,ktere jsou blizke kazdemu cloveku

17.06.2007 20:11:00 | Gabruša

Autorka se nepopíratelně vyznačuje ukončením každé oznamovací věty vykřičníkem, což textu dodává jistou originalitu. Nejsem proti. Ovšem někdy tento vykřičník působí vyloženě "vykřičeně". Co se tématu týče, dle mého soudu se jedná o všední zážitek, ještě více všedně zpracovaný. Stejně jako v dílku "Cesta" by možná neuškodilo děj trošku oživit, dodat čtenáři pocit určité nejistoty z následujících okamžiků a dopřát jisté zvraty v jednání klíčových postav. Toť můj subjektivní názor, snad se autorka nebude na mou kritiku moc zlobit.

17.06.2007 03:44:00 | Arnošt Petr

Dekuju za rady....se slovesem ,,byt"se polepsim:o)

03.06.2007 20:28:00 | Gabruša

Nesmíš se ptát na pravou lásku otázkou. To musíš cítit! Každý podle mě pozná, že našel toho pravého! Já jsem to totiž podle vlastní zkušenosti poznala, je to láska uplně o něčem jiném, než ty lásky ostatní. Miluješ tak, jak jsi nikdy nemilovala a stejně tak miluje on Tebe, plánujete si společnou budoucnost a jste si věrní.. tak to vidím já..

03.06.2007 19:06:00 | intricate

Ze stylistického hlediska je v textu na můj vkus až příliš mnoho slova "být" v různých obměnách. Autorce jde zřejmě o obsah, a tak volí velmi jednoduchý sloh. Jestli chce Gabruša poradit, tak z mé zkušenosti mohu říct, že obecně vztahy z dětství, nebo řekněme z mládí, mají pro mne větší cenu než vztahy relativně krátkodobé. Ale "ten pravý" by své "pravé" asi nikdy neřekl, že si půjdou každý svou cestou.

03.06.2007 18:27:00 | Hrom

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí