Já, Max

Já, Max

Anotace: Jorkšír popisuje vlastními slovy, jaký má život..

Moje jméno je Max, taky Maxim, Maximo, Maxík, a také mi někteří říkají Maximálně Malej nebo Maximátor.

Narodil jsem se u jedné moooc hodné rodinky blízko u Prahy, moje panička mě sháněla tak dlouho, až mě konečně našla. Bylo to v půlce května, to už jsem byl na světě. Narodil jsem se totiž 7. 5. 2006

Dva měsíce se o mě moji bývalí páníčci starali a do mých osobních údajů mi zapsali jméno Big Boss. A já jako velkej šéf jsem tenkrát, když přijela na návštěvu moje budoucí rodina, odstrčil mýho bráchu a zamířil si to rovnou k mojí mladé paničce. Ta měla od té doby oči jenom a jenom pro mě.

Za dva týdny už si mě vezla domů, celou cestu (4 hodiny) jsem spal paničce na klíně a nechával si zdát o svém budoucím životě.

První noc měla panička strach, že budu plakat za mámou, ale já poznal, že nemám proč být smutný, a tak jsem jen lehl na postel a tvrdě usnul.

Pár týdnů se na mě panička zlobila, že nechodím čůrat a kakat přesně podle toho, jak ona řekne, ale už jsem si ji vycvičil.

Taky jsem ji naučil dávat "pac" a dost dlouhou dobu jí trvalo, než pochopila, jak vypadá lehni a sedni, půl dne se přede mnou válela, začalo jí to jít, až jsem jí to ukázal. Teď ale už stávkuje, sem tam to sice řekne, ale nic u toho nedělá, tak jsem to ukazování natvrdlé paničce vzdal.

Taky mám kamarádku, jmenuje se Ťapka a nesnášíme se čím dál tím víc. Ale musíme to spolu vydržet, protože žijeme v jednom bytě. To venkovní kočky jsou lepší, daleko víc se se mnou přátelí.

Nechci se moc chlubit, ale spousta lidí mě moc obdivuje. Říkají, že prý jsem moc krásný jorkšírek a mám moc milou povahu a jsem SKROMNÝ..

Momentálně měřím v kohoutku 21 cm a vážím 2, 2 kg. Zlé jazyky, včetně mojí paničky, tvrdí, že jsem anorektik, ale není to pravda! Jsem jen hodně aktivní a mám tu správnou sportovní postavu.

Strašně mě baví házení si s tenisákem, já hážu a nosí panička. Ale někdy se i prohodíme, aby neřekla. Taky jsem objevil novou zábavu, plavání. Celkem mi to jde, do bazénu budu jednou skákat šipky.

Už musím jít, panička už se sem chce mrknout, co jsem tu zas zmastil...

Zatím pac a oblíznutí!
Přečteno 380x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí