Za hranicemi života

Za hranicemi života

Anotace: New Besterd City

Psal se rok 1997 a příběh,který vám chci vyprávět,se odehrál za pochmurnými zdmi starého zatuchlého hřbitova.Byl opravdu starý a lidmi skoro zapomenutý.Však před bohem to bylo pořád posvátné místo,kde si byli všichni rovni.Všichni byli na jedné čáře spravedlnosti.Ten hřbitov stál za městem New-Besterd City.Ano malé ba nejmenší městečko na kraji státu New Besterd.Byl teplý večer 12.srpna roku 1997.A tento večer se mi stal podivný příběh.Šla jsem po cestě okolo hřbitovní zdi.Chodím tudy už dlouho,a vždycky potkám někoho,s kým si popovídám.Dnes však nikdo nešel.Byl tu klid a i teď v létě příjemný chlad.Sedám si vždy na lavičku pod rozkvetlé lípy,dnes jsem však lavičku přešla a kráčela jsem dál.Dnes viselo ve vzduchu něco zvláštního.Měla jsem z toho divný pocit,ale zároveň jsem tomu nemohla odolat.Šla jsem tedy dál a najednou jsem stála uprostřed hřbitova.Nešla jsem tam z vlastní vůle,bylo to něco víc.Uprostřed stál velký,dřevěný,ručně vyřezávaný kříž s ježíšem.Bylo mi najednou smutno a já se přistihla,že pláču.Stalo se mi to poprvé a zatím naposledy.Když jsem přemohla zármutek a podívala se okolo sebe,byla jsem tam sama.Sama a ten kříž.Hroby,náhrobní kameny a oprýskaná zeď,za kterou se schovávaly,nic tu nebylo.Pusto a prázdno se kolem rozléhalo,jako by tu nikdy nic neexistovalo.Nevěděla jsem kam jít,co dělat.Brečet,křičet nebo utíkat do toho neznáma?Sedla jsem si a opřela hlavu do dlaní.Přemýšlela jsem co dál,jak pokračovat.A pak si už na nic nevzpomínám.Probrala jsem se až v nemocnici.Pak mi jen vyprávěli,že mě našli na hřbitově,ležela jsem v malé kapličce u kříže s kristem.Srdce jsem měla v neustálém chaosu.A chvíli se zdálo,že už jsem mrtvá.Podle doktora jsem tam ležela tak dvě hodiny,ale mě se to zdálo,že je to věčnost.Dodnes stojí v New-Besterd City malý zatuchlý hřbitov.Ale já se už nikdy nedozvím co se tenkrát roku 1997 vlastně stalo.
Autor Aluna, 17.06.2007
Přečteno 353x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobře popsané...připadala jsem si jako někdo, kdo tomu všemu přihlíží...moc krásný...:o)

09.09.2007 12:18:00 | arya

četlo se mi to krásně... Jsem se do toho čtení zařil a uplně jsem viděl ten příbeh..

08.09.2007 09:45:00 | March

Dokonalé to rozhodně není, chtělo by to více rozvést, uspořádat, dát odstavce.. ale četlo se to dobře a mám áda záhadný příběhy.. takže suma sumárum 80

22.06.2007 15:46:00 | Gabika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí