Magické kouzlo pouti

Magické kouzlo pouti

Anotace: Vyrovnat se s minulostí a zaujmout jasný názor. To chce dokázat dívka v mé povídce. Otázkou je, zda se jí to daří...

Magické kouzlo pouti

Říkal jsi, že mi vystřelíš plyšového medvěda. Že prý jsem tvoje princezna. Pch. Připadám si naivní. Jak jsem si mohla myslet, že mě máš rád?
„Dáš si cukrovou vatu?“
Zatřepu hlavou a pohlédnu na prodavače, co si přivydělává na poutích. Vypadá mladě a je celkem hezký. Je to ironie, že jsem se s tebou seznámila taky na pouti. Sedl sis ke mně do autodromu. A pak už to šlo rychle. Limonáda, smích, doprovod domů a polibek. Slušelo ti to. To jsi ještě nosil dlouhé vlasy, pamatuješ? Asi ne, co? Myslím, že mám ještě nějaké fotky...Je to divné, že tady píšu o fotkách a přitom jsem i plná vzteku. Ten ale zázrakem mizí, když se ponořím do vzpomínek.
Máš asi nějaké zvláštní kouzlo. Nedokážu ti vynadat, prostě to nedokážu. Nakonec to dopadne tak, že vinu svalím na sebe. To je blbost. Asi si zajdu k cvokaři. A tebe pošlu na výpomocnou brigádu k Davidu Coperfieldovi. Prostě jsi mě nějak očaroval.
Čím to je že zrovna ty? na světě jsou milióny kluků a já se zkrátka musím zamilovat do tebe. Do takového parchanta.
Vidíš? To kouzlo nějak ochabuje! Řekla jsem ti parchante! Už se lépe ovládám.
Ty idiote! Blbče! Sobecký namyšlený nádivo!
Sama sobě se divím, že ti nadávám.
Vlastně ani ne, zasloužíš si to.....Pitomče.
Ne ne... nebudu ti nadávat....Nebo ano?
Chci ti nadávat!...Nebo ne?
„Tak co ta vata?“
„Jo....jo..jistě že si dám a .... Smím tě pozvat na limonádu?“
Autor kuna, crimson moon, 18.06.2007
Přečteno 304x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Trochu laciná? Budiž, mně se ovšem jeví jako jedna z nejlepších povídek, které jsem kdy napsala. otázka lacinosti je pro každého člověka jinde. otázkou je, jestli to tvé stálé odmítáním kýče, není jen nepřiznání si toho, že ho máš stále v sobě.

20.06.2007 19:34:00 | kuna, crimson moon

Ty sis oblibila psat proi druhou osobu, ze?:)
Je zvlastni, trochu lacina, ale asi dost presna...Ktera z divcin by odolala magickemu kouzlu pouti/lasky?

20.06.2007 09:35:00 | Me and you and all the others

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí