Rasismus

Rasismus

Anotace: Nesnáším RASISMUS!!!!!

Rasismus se projevuje tak,že člověk dá najevo svůj názor k určité rasové národnosti člověka.Někdy to člověk,který je jak se říká rasista brát jako nadřazování nad ponižovací osobou...
Můj názor na Rasismus

››Když jde po ulici pár,dívka a muž.Žena je světlé pleti a muž tmavé pleti.Žena je z Čech a muž z Afriky.Oba dva jsou šťastni.Jdou takhle po ulici v Praze,chtějí si zpříjemnit 14.února......Svátek všech zamilovaných.....sv.Valentýn....

Jdou šťastně ruku v ruce,když se před nimi objeví partička mladých lidí.Může jim být kolem 15 až 16 let.Jdou naproti páru,který je tak šťasten.Jeden kluk v ruce drží lahvičku ,která je naplněna plynem.Žena uvidí krásní stánek se suvenýry,kde mají-jak se zdá krásné náhrdelníky,náramky a prstýnky.Muž slíbí ,že na ni počká venku.Když si naproti prohlíží , co krásného je ve výloze,v hlavě mu tkví myšlenka,že by něco mohl koupit své přítelkyni-jak jinak než tajně.12.března jsou spolu 4 roky co se poznali....

Když tak ten muž stojí a prohlíží si prstýnky-zásnubní.Jeden se mu zalíbí,chce jít dovnitř a koupit ho své milé přítelkyni,která je stále v obchodě se suvenýry ,ale někdo ho chytí za rameno a táhne pryč,hluboko do jednoho parku.Rád by se bránil ,ale nemůže,banda 10 lidí ho táhne-není možno se bránit.Sice párkrát šmátral rukama a kopal je nohama,ale nebylo mu to co platné.Bylo to ještě horší.

Když ho odtáhli do parku,kde nebyl ani jeden člověk,jen pár ptáků,kteří sem chodili a doufali ,že tu najdou něco dobrého k snědku,museli ho vzít někam za mnoho stromů,kde by byla jistota,že je tam nikdo neuvidí,nastříkali tomu muži do očí plyn,aby neviděl a křičeli u toho: ,,Do hajzlu s tebou,ty šmejde černej!", ,,Seš obyčejnej černoch,černoši nemají co dělat v tomhle světě!Zhebni!Umři!"

Když muž ležel vbezvědomí,neschpen slova natož aby se postavil a odešel za svou přítelkyní,všechno ho bolelo a sužovalo.Měl strach,že už nikdy neuvidí svou přítelkyni.Její krásný upřímný úsměv,její krásné modré oči,hluboké jak studánky a modré jako nebe......Miloval ji nadevše a chtěl aby ji potkávalo jen to dobré."

Když jeho dívka vyšla z obchodu se suvenýry zvolala: ,,Miláčku,koukej co jsem ti koupila..."Uprostřed své věty se zarazila,začala ho volat a ptala se pár lidí,zda ho neviděli.Proto po 3 hodinách neúspěšného hledání zašla na policejní stanici,řekla,že se jí ztratil přítel, a že zahlédla jakousi partičku lidí s lahvičkou,že to možná mohl být plyn,ale nebyla si tím jistá.Policista jí řekl,že se ho bude snažit najít.Potřeboval ji něčím uklidnit,ale nevěděl jak...existovalo jediné řešení...........najít jejího přítele.‹‹

››› Její přítel se našel,ale byl mrtev,policie uzavřela tento případ,byl brán jako hotový.Parta lidí se nenašla!!!‹‹‹

LNikdy nikoho neodsuzuj za jeho barvu pleti!!!Nepodporuj RASISMUS!!!

›Pokud se ti tento příběh líbil,nebo máš jiný názor na rasismus,piš ho do komentářů!Ale nechci žádné sprosté nadávky!!!!!‹
Autor AnGiE-AnGeL, 16.07.2007
Přečteno 478x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ak si si taká istá, že nebudeš spisovateľkou lebo na to nemáš, tak prečo sem potom píšeš? Nič v zlom, ale zdá sa mi, že keď ti napíše niekto niečo zlé, snažíš sa to argumentovať tým, že aj tak nechceš byť spisovateľkou. Zhadzuješ tak len samú seba. Čo sa týka poviedky tak to poviedka naozaj nie je. Medzi úvahami by si to našlo možno väčšie uplatnenie. Ale, ako tu už tiež bolo spomenuté, píšeš dosť nudne. Skús to niečím okoreniť :)

20.03.2008 19:08:00 | Syala

Cerny, Bily, Zluty, a ja nevim jaky dalsi... Mazi kazdejma sou dobry i spatny lidi... Co vic k tomu rict...

02.08.2007 00:37:00 | Johny Styx

No,tohleto nemělo bejt jako povídka,ale jen tak,ensoustředila jsem se moc na to,takže jsem to odflákla....stejně ze mě žádná spisovatelka určitě nebude,prtoze mám jíný plány....No a i kdyby se mi to nepodařilo,spisovatelkou nikdy fakt nebudu ,protoze na to nemám!!!

22.07.2007 10:54:00 | AnGiE-AnGeL

o rasismu máš sice pravdu, ale zařadila bych to spíše do úvah, než do povídek a také se mi moc nelíbí tvůj styl psaní, neříkám, že by to bylo nějak špatné, ale přijde mi to nezáživné, dost tomu chybí...

17.07.2007 14:37:00 | Agnesita

To je pravda! Souhlasím s tebou!:-)

16.07.2007 14:47:00 | Gabcaaa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí