konec

konec

Anotace: to je tak, když z ničeho nic ukončíte vztah aniž by jste chtěli

Přišla sem domů, sedla sem si na postel a koukala sem do té husté tmy, která pohlcovala můj malý pokoj. Jen sem tak nepřítomně koukala a cítila sem se stejně jako ta prázdná láhev od vody u mé postele. Jen sem si tak seděla. V duši, srdci i mysli bylo najednou prázdno, stejně tak jako kdyby někdo zmáčknul tlačítko DELETE.
Vždyť ještě před 9 hodinami tomu tak nebylo.
Chystala jsem se na BEACH PARTY, kde sem měla sraz s mým přítelem. Děsně moc jsem se na něj těšila. Neviděli jsme se 4 dny a obou nám to připadalo jako docela dlouhá doba. Když mi včera volal a já slyšela ten jeho úžasný hlas, bylo mi hned veseleji. Plánovali jsme společně naše kostými na dnešní akci.
V 19.00 pro mě přijel kamarád a místo aby mě odvezl rovnou na party, jeli sme ještě pro další kamarády a nakonec sme ještě čekali na nádraží na poslední opozdilce. Na akci sme dorazili o dvě hodiny později. Přítel seděl sklesle na baru a popíjel s kamarády. Skoro s nikým se nebavil a mě přehlížel. Šla jsem za ním a snažila sem se s ním konverzovat, ale on nereagoval. Zkusila sem to ještě párkrát, nakonec sem to vzdala a pousmála sem se nad mužskou ješitností.
Přítel se opil a převlekl se do oblečku. Dělal nezkutečný binec a konečně se uráčil přijít za mnou. Já už byla také veselejší z těch všech drinků, takže šly zábrany stranou a my se začali vášnivě líbat uprostřed parketu. Vše bylo skvělé, ale jen do té doby než přijela přítelova bývalá. Hned k ní šel a strávil s ní zbytek večera. To by mi ani tak nevadilo, kdyby s ní celou dobu neflirtoval a tak nenápadně se jí nedotýkal. Najednou jako bych přestala existovat. Byla jsem vzduch. Po chvilce přihlížení k jeho tokání jsem se rozhodla, že na tohle prostě nemam a šla jsem si radši lehnout do pokoje.
Když přítel v brzkých ranních hodinách dorazil, lehl si za mnou do postele a začal mě oslovovat bejvalky jménem, už sem to nevydržela! Oblékla jsem se a začala sem si balit věci. Přítel se mě ptal co se stalo? Co udělal špatně? Chtěl vysvětlení. . . Jediné co sem byla schopná mu říct bylo krátké a výstižné slovo: "KONEC"! Sama nevím, kde se ve mě vzalo tolik síly a odvahy abych do té tiché tmy zašeptala to slovo.
On na mě jen smutně koukal a já to nemohla vydržet. Otočila sem se a vyšla sem z toho pokoje, který do dnes nenávidím a radši do něj ani nechodím. Práskla sem za sebou nejen dveřma, ale i celým naším vztahem. . .Já sem to ukončila. To já udělala tlustou čáru za naším vztahem. Tak tohle by mě ani v tom nejdivočejším snu nenapadlo.
Došla jsem k autu, sedla si do něj a po tvářích mi začaly stékat obrovské slzy zklamání. Děsně to bolelo. Milovala sem ho, ale prostě sem to musela udělat. Takový vztah sem nechtěla. Tohle sem si nepřála!
Ani nevím jak sem dojela domů, přes rozmazané oči sem skoro nic neviděla a v hlavě sem měla totální zmatek. Jen vím, že teď sedím na mé posteli, v hlavě mám prázdno a na duši šrám. Proč láska tak nezkutečně bolí??
Autor tlamička, 19.07.2007
Přečteno 394x
Tipy 2
Poslední tipující: TemsteaG
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak není to zas tak špatný, ale pár věcí mi vadilo:o)

V první řadě gramatika... Máš tam poměrně dost hrubek, a to takovýho rázu, že bys zasloužila pověsit za uši do průvanu - nezkutečně x neskutečně, sem x jsem, kostými x kostýmy. Mohla bych pokračovat dál, ale asi je to zbytečné...:o) Jinak Ti tam chybělo pár čárek.

Vadilo mi častý opakování výrazů, celkově máš takovej neobratnej, nevypsanej sloh. Ale pokud na sobě zapracuješ, určitě se to zlepší...

Téma je taky poměrně dost ohraný. Bylo to snad tisíckrát a v mnoha případech i lépe zpracovaný. Je to tam strašně předvídatelný děj a od prvních slov jsem věděla, jak to skončí...

A shrnutí... Není to zlý, ale vzhledem k Tvému věku by to taky mohlo bejt lepší. Být na Tvém místě, v první řadě zapracuju na stylistice a gramatice. Ty hrubky v textu na mě působí opravdu rušivě a nepěkně. No, prostě lepší podprůměr... A možná by to chtělo lepší, neohranný téma... Nechápu, co na tomhle a podobných tématech všechny přitahuje, ale upřímně řečeno, jsou strašně očtený a předvídatelný...
Sama moc dobře vím, jak je těžký něco aspoň trochu originálního vymyslet, ale když se snažíš, jde to ;o).

19.07.2007 00:34:00 | Nefer

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí