Jako sen

Jako sen

Anotace: Jako sen.. :)

Sedíme v pokoji.V dřevěné chatce za lesem, daleko od běžnýho života.Já a Dan.Světlo svíček háže naše stíny na bílou zeď s velkými kýčovitými obrazy.Je večer, venku řádí bouřka a stíny sedí naproti sobě, nehnutě.Dívají se na sebe.Já na Dana zamilovaně, on na mě tak sladce a roztomile jako pokaždý.Z mé strany to není láska, je to zamilovanost a zalíbení.Z jeho strany zřejmě ani to - pomyslím si a zklopím oči, jako bych zrovna měla největší práci zkoumat tmavě červenou pohovku.Zřejmě sem se mýlila.Dan se ke mně totiž přiblíží, pomalu, váhavě, a dotkne se svými rty mých.Ježiši, o tomhle sem vždycky snila večer před spaním a teď je to skutečnost.Nesměle ho při polibku pohladím po tváři.Je jemná, sametová, stejně jako jeho ústa.Nevnímám čas, hromy a blesky venku, ani světlo svíček vedle nás.Vnímám jenom Dana.Jestli se teďka probudím, tak skočím z vokna :-)....Mám za tím hledat něco víc?Není to jenom pouhej úlet, jako je u našich vrstevníků trendem?....Dan si poposedne blíž ke mně, pohovka tiše zapraská a plamínky se zatřepotají.Zvedne ruku, jako by mě chtěl taky pohladit, ale nepohladí - obejme mě totiž.Šimrá mě lehce na zádech a po chvilce zašeptá:"Mluvila's na diskotéce pravdu?" Řekla sem mu totiž, že se mi líbí. "Jo." odpovím taky šeptem a trušku se usměju. "Ty mě taky.Jenom sem nevěděl, jak ti to mám říct." řekne a pokračuje:"Hele, ale není to jenom náplast na tu věc s Násadou?" Tomáš Násada je kluk, do kterýho sem byla ještě nedávno zamilovaná.Už ale nejsem....Odpovím Danovi, že není, že to s Násadou byla blbost a že se nechápu."Už to přešlo, víš?" ujistím ho.Kývne a mlčky mě pozoruje.V jeho zelených očích se mihotají světýlka.Jeho pohled mě propaluje, ale zároveň těší."A navíc mi při pložáku šlapal na špičky." řeknu, oba se rozesmějeme, čímž uvolníme nesmělou atmosféru.Tentokrát ho políbím já.Krátce."Tak málo?" řekne zklamaně.Nahnu se k němu a dám mu delší pusu.To snad není možný.Já se fakt líbám s Danem.S Klukem, kterej se mi fakt líbí.Bomba!! Třeba jednou....kdoví? Že by z toho byl i vztah?? No..uvidíme ;-)
Autor czokies, 22.07.2007
Přečteno 296x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí