Kytka

Kytka

Anotace: ... o kytce pro ni.

Bylo to kousek za městem. Občas sem v létě zašel, aby se rozvalil do trávy a zapálil si. Dnes bylo opravdu hezky. Teď se rozhodl, že jí přinese kytku. Chtěl pro ni utrhnout tu nejkrásnější, a proto dlouho chodil po louce a hledal. Nakonec se zastavil u jediné. Pro někoho jiného by to byla jen blbá kytka, ale on věděl, že tohle je ta nejkrásnější. Opatrně ji utrhl. Otočil se a šel. Šel přímo za ní. Ve špinavém bílém tričku a ušmudlaných riflích ... ale s nejkrásnější kytkou na světě. Těšil se, až uvidí její úsměv. Bude mít určitě radost. Byl si tím jistý. Ona byla jiná, a proto ji tak miloval. Neměl dost peněz na to, aby ji zasypal šperky a drahým kamením. Měl jen kytku. Proplétal se mezi obchody, domy a lidmi. Za chvíli ji uvidí. Sotva vnímal hlasy lidí a motory aut. Blížil se k jejímu domu. Teď už viděl dokonce i její okno. Tam bydlí.
... ozval se podivný zvuk, skřípání brzd, výkřiky lidí. A k zemi padlo tělo. Ležel na zemi a v ruce křečovitě svíral kytku. Přiběhl k němu nešťastný řidič a okamžitě tu byl i hlouček čumilů. Ležel na zemi a pozoroval je. Vůbec tomu nerozuměl. Skláněli se k němu a něco na něj mluvili. Naklonil se vší silou hlavu na stranu, aby se ujistil, že je kytka v pořádku. Byla trošku pochroumaná a pomaličku se k ní řinul potůček krve. Chtěl se podívat i do okna, kde bydlela, ale už nemohl pohnout hlavou." Zavolejte ji. Mám pro ni kytku. Bude mít radost", chtěl říct, ale už to nešlo. Ústa měl od krve. Zakašlal. " Bude mít radost ..."
Chtělo se mu spát.

Dva chlápci v oranžových vestách zametali střepy ze silnice. Už toho měli oba plnou prdel. Každý z nich se už těšil pivo a fotbal v bedně. Oba si vsadili na Bayern Mnichov. Měla to být tutovka.
... ani jeden si nevšiml kytky, která ležela kousek od kanálu na okraji cesty.
Autor Zweiblumen, 03.08.2007
Přečteno 394x
Tipy 3
Poslední tipující: Nessy, Mraveneček
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ježiš to je krásné... :(

20.03.2009 21:56:00 | Nessy

Klobouk dolu a palec k nebi!!!! Super...

05.09.2007 11:13:00 | Lumen

Moc hezky jsi to napsal, moc smutný. Zajímavý. Pokračuj.

28.08.2007 16:26:00 | Diablek

čekala jsem neco jako ze ji uvidi s nekym jinym ci tak podobne, ale tohle me krasne prekvapilo... skvele

27.08.2007 10:21:00 | kukaska

Mě se líbí, jak si určil cíl udělat jí radost a to prostě dodržet. Jde si bezhlavě za dvým cílem...
Je to moc zajímavý, a ta malý rozsah velmi poutavý...)

10.08.2007 11:11:00 | BATHORYYY

když jsem si to četl, tak jsem cítil napětí toho borce,co jí nesl kytku.. takovou tu nervozitu, když ti na ní opravdu záleží..dobrý :)

03.08.2007 11:46:00 | MTRowe

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí