Probuzení

Probuzení

Anotace: ... o probuzení člověka.

Žil si svůj život a snil si své sny. A pak se odněkud vynořila ta bolest. Bolest hlavy, kterou ještě nikdy nezažil. Usídlila se mu kdesi za pravým uchem a provázely ji podivné zvuky jako skřípání zubů. Chytil se za uši. Ovšem bolest jen sílila. Více a více. Netušil co dělat ... začal ho naplňovat zmatek a strach. To šílené skřípání zubů, které vycházelo z jeho mozku, provázené neskutečnou bolestí nemělo konce. Právě naopak. Už to nemohl vydržet. Začal křičet. Řval z plných sil tak hlasitě a tak dlouho, než se mu zatmělo před očima a on konečně ztratil vědomí.
... žádné světlo na konci tunelu, ani sbor andělů. On se prostě probudil. Bylo to na jakémsi palouku, který byl zarostlý vysokou travou. "Co se tu sakra děje?" Než se objevila ta bolest,tak si četl novou knihu a venku padal sníh ... jenže tady jak se zdá je jaro a brzy bude léto. Vzduch je nasycen vůní pryskyřice z okolo stojících borovic. Na sobě měl jen pískové kapsáče za sedm stovek, bílé tričko velikosti XXL a tenisky. "Todle je opravdu divné." Štípal se do ruky a do tváře, aby se ujistil, že nespí. Nespal. Postavil se na nohy a rozhlédl se okolo. Tady nikdy předtím nebyl a neměl nejmenší tušení, kde by vůbec mohl být. Dostal žízeň. V dáli po pravé straně slyšel tekoucí řeku, a tak se tím směrem rozběhl. Už ji viděl, když se náhle zastavil. Před sebou na druhém břehu totiž spatřil jednorožce. Protřel si oči a podíval se znovu. Jednorožec tam stále ještě byl, ale teď si všiml i on jeho. Otočil se a zmizel v oparu lesa. "Tak todle je fakt síla", řekl si polohlasem sám pro sebe. A to ještě netušil, že se do konce tohoto života bude setkávat nejen s jednorožci, ale i skřety, vílami, čaroději, skřítky, a vůbec těmi všemi, které potkával pouze ve svých nejbláznivějších snech. Ten den začal nový život v nové fantastické zemi. Život plný lásky, magie a dobrodružství.
Téhož dne, ale již v jiné zemi sanitka se zapnutými modrými majáky uháněla zasněženou silnicí k nejbližší nemocnici. Uvnitř ležel člověk v kapsáčích, bílém tričku XXL a z úst mu kapaly sliny. Byl v komatu a do konce svého života se už neměl probudit.
Autor Zweiblumen, 05.08.2007
Přečteno 388x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobré propojení dvou rozdílných rovin.. ale trošku jsi mi zebral vítr z plachet.. podobný příběh se chystám přidat už asi měsíc.. ale ještě nejsem úplně spokojený.. ale jinak líbí :)

22.08.2007 09:54:00 | MTRowe

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí