Vážně úvaha?

Vážně úvaha?

Anotace: No nevím nikdy sem v takový situaci nebyl ale vo čem asi člověk přemýšlí že..? Docela mazec. Dal sem to sem na přání.

Hm, docela teda tady fouká. Sakra ,to je zima ,se asi nastydnu ,měl bych jít dolů, ale to se mi teda rozhodně nechce.
Podělaný počasí, ty vole, a ta vejška sem ,fakt magor, proč sem sem lez. Hm ,by mě zajímalo, jestli ty dole to věděj nebo co na to řeknou
To fakt bude asi mazec. Moje myšlenky sem fakt dost jedlej, ale to pití, to je vážně dost dobrý ,škoda ,že tu neni někdo se mnou ,bych mu dal asi loka ,protože tohle se fakt pije hodně báječně. Ale ta kosa, to neni možný, jestli budu nemocnej ,tak teda nevim, asi budu dost nasranej. A taky sem se mohl líp oblíknout,sakra, jak to vypadám ,to snad neni možný ,ani to nedotáhnu do pořádný lajny.
Kuwa sem fakt magor, tady je díra a ty boty kurna fakt dneska sem si říkal, že by to šlo, ale copak to můžu udělat, dit jak bych tam dole vypadal, copak můžu když mám díru na koleně. Ten nápoj ,fakt lahoda, to jméno vážně dotek slunce myslím jak to říkaj, METAXA, a těch prachů ,ale chutná to, hm lahoda. Jo ,lidi, co teďd, už mě fakt bolej nohy ,asi si raději sednu ,abych nespadnul. No nespadnul, nechci si zkazit to rozhodnutí, to už by nebylo ono, kdyby mi ujela noha ,že jo ,bych byl dost naštvanej. Vážně člověk potřebuje bejt sám sebou ,aby učinil to, co myslí. Kuwa se mě točí hlava ,to je s tý vejšky, ale musí to bejt asi dost dobrý si takhle letět. No jo, je to jen jednou ,ale ten pocit, myslím k nezaplacení. Tak fakt nevim ,co asi dělaj kámoši ,teda moc jich nemám ,ale nějakej by se našel ,asi netuší ,že jim sedim nad hlavama a rozjímám nad životem, co sem to vlastně chtěl, skočit sakra ,dit to je blbost že jo ,má to smysl. Hm potřeboval bych to s někym probrat. No ve flaše ještě něco zbylo, zajdu asi dolu a hodim vo tom řeč. To přece nejde jen tak si vylíst na střechu a skočit dolu ,to je blbost, měl bych asi trošku uvažovat, nojo ale ten let ten mi nikdo nevykecá ,to musí bejt mazec. Co s tim, kašlu na to ,je to na nic ,vožeru se a zejtra to s někym proberu ,jo, jasně valim dolů a za klukama.
No jo tak, hej, ty tam nahoře, Bože slyšíš, dneska to nevyšlo tak se na mě nezlob ,fakt. Mám dobrý pití, tak to přece nevzdám kdo by tu nechal takovou dobrotu. Tak zase jindy, čau!
Autor RendyMCAir, 08.05.2005
Přečteno 529x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí