Stále ještě nevím, co je život...

Stále ještě nevím, co je život...

Anotace: Velký den 21.8.... Opravdu se to stalo.

Pomoc!
Bože...
Ještě nechci pryč!
Stále ještě nevím
Co je život

A už mám poznat smrt

Sbohem, mí nejdražší!
Asi neumím přijímat
A oplácet
Vaši lásku...

A nikdy už to umět nebudu...

Nestačím na to
Nezvládnu to
Spadnu...

Smršť pocitů, proseb, přání a tužeb se mi prohnala hlavou v těch pár vteřinách, kdy moje bota klouzala po rozbahněné cestičce, která mě měla vyvést ven z lomu.

Zákaz vstupu! Životu nebezpečno! - Bojíš se? Zastrašili tě?
Ve zlomku vteřiny se mi před očima objevili všichni mí milovaní. V duchu jsem pro ně prolila miliony slz.
Ale realita mi to nedovolovala. Musela jsem zmobilizovat všechny své síly.
Jako bych cítila náraz ostré skály do týla...
Jako bych cítila lámání kostí v těle...
Jako bych cítila dotek ledové vody a sílu, která mě táhne s batohem ke dnu...

Ale Bůh si někdy dovolí malý zázrak, protože jinak si neumím vysvětlit skutečnost, že se mé ruce zachytily skály a dokázaly mě udržet nad propastí.

Můj bože, má Matko, děkuji ti, že můžu dál upíjet nektar z poháru života!
A jsem nekonečně zavázána svému nejmilovanějšímu za obětavost a lásku...
Autor Liss Durman, 25.08.2007
Přečteno 413x
Tipy 3
Poslední tipující: Adrianne Nesser, Bíša
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Takový pocit beznaděje tak hezky napsaný slovy jsem ještě nečetla. smekám!

19.07.2008 17:05:00 | Sabian

Zvládla jsi to jenom ty, protože jsi našla sílu, která mě vždycky dokáže nabít, když sem mrtvej.

15.01.2008 23:06:00 | Herbert Dalloway

... stále ještě...hm...
cítím to jako báseň. /...říká toho hodně. - říkáš.
*

16.09.2007 19:19:00 | Mango-Holka

Znám to dvakrát, jednou jsi mi to vyprávěla a teď jsem si to přečetla. Tohle je mnohem lepší.=)

14.09.2007 14:32:00 | kryndy

vidis Elis, ze to dokazes...

26.08.2007 13:59:00 | Adrianne Nesser

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí