kámoška s výstrahou

kámoška s výstrahou

Anotace: příběh ze života , co všechno může způsobit jedna dobře myšlená věc

,,Proč mi to udělal ??"
řekne moje nejlepší kámoška , a opře hlavu o moje ramena.
Před týdnem se s ní rozešel kluk , do kterýho byla fakt blázen , a ještě pořád se z toho nevzpamatovala.
,, Byl to debil , takhle se na tebe vykašlat , nemá cenu kvůli němu brečet!"
snažim se jí utěšit , ale marně .
,, Nejde to , já ho pořád miluju!!"
,, Nechci bez něj žít !"
další věty už jí nerozumim , protože se rozpláče a celá se začne klepat.
,, Terko , na tady máš kapesník!",, Nechceš něco k pití ??"
nabídnu jí protože už moje technika přesvědčovat lidi ,nějak nezabírá ... tejden se jí snažim vysvětlit že za nic nestojí , že jí nechal kvůli svý kapele , ale nic , s Terkou to ani nehne !
,, Zítra jdu s Michalem do kina , nechceš se k nám připojit ?? ,, Je to nějaká americká komedie , aspoň se trochu rozveselíš ."
,, Ne , to nejde , nechci dělat křena !"
,, Ale vždyť jsme nejlepší kámošky, Michal to určitě pochopí, jdu mu hned zavolat!"
,, Ne to nejde , Zuzi , nechci tam překážet .. "

,, Ale to už uslyším v sluchátku Michalův hlas : ,, Ahoj lásko , copak potřebuješ ? "
,, ahojky , ale s Terkou se rozešel kluk a pořád se z toho nevzpamatovala , tak mě napadlo jestli by s náme nemohla jít do toho kina ?"

chvíli je ticho , ale pak Michal jako správnej gentleman odpoví :
,, Tak fajn , jeden večer mě s ní nezabije , ale doufám že neudělá scénu jako minule ! "
,, Neboj ."
odpovím a vzpomenu si na poslední společnou akcičku s mym klukem a mojí ¨nej kámoškou. Terka se totiž do Michalal neustále navážela a pak to Michal nevydržel , začal se s ní hádat , a od tý doby jí nechce vidět ! "
,, Tak pa , zítra v sedm , broučku."
povím mu a zavěsím telefon.

,,Terko , tak si pospěš !
Michal mě už prozváněl , takže sedí v autě před domem a doufá že se tam objevíme co nejdřív . "
,, No jo , vždyť už jdu ! "

,, Ahoj Zuzi. "
pozdraví mě Michal , hned jak se objevim u dveří od domu , když se k němu přiblížim chce mi dát pusu , ale v tom spatří Terku .

,, Ahoj Michale, je mi líto jak sem se do tebe navážela , myslela sem , že mam všechno , kluka , kterej mě miluje atd . a tak mi přislo normální se do tebe navážet , ale vim že jse mse chovala fakt blbě, takže tě prosim , abysme to dali do pořádku , nechci abysme byli rozhádaný , když si Terki kluk."

chvíli je ticho , ale pak Michal celkem klidnym a pohodovym hlasem odpoví : ,, Ok, tak na to zapomenem."

,, Teda vůbec nechápu co byla hlavní myšlenka toho filmu ! "
prmluví Michal ihned po tom co , se začnou ukazovat záverečný titulky.
,, Ale ten hlavní herec , jak hrál Petra mi hrouzně připomněl Ondru , odpoví Terka se slzama v očích . Ale ne , řikám si v duchu a zkušim se vžít do její situace , jaký by to asi bylo kdyby se se mnou Michal rozešel , ale tuhle myšlenku hned zaženu , protože Michalovou láskou jsem si jistá.

,, Nezajdem někam na jídlo ?"
zeptá se Michal , protže ví , že Terku chci rozptýlit , aby nebyla smutná a tak se mi snaží pomoct.

,, Já nemůžu , odpovím po pravdě, musim vstaávat v 5 a jet do Práglu , protože tam mám spicha s tátou , někam zajdeme .

,, Aha , to je škoda . "
řekne Michal posmutněle .
,, Ale tak můžete jít s Terkou ."
odpovím , protože nic lepšího mě nenapadá .
, Ale Zuzi , to nejde , nemusíte se cejtim že mi musíte pomoct .. já to zvládnu ."
ale ihned jak to dopoví se zase rozpláče.
,, Mno , tak ju ".
řekne Michal , někam s tebou zajdu aby ses rozptýlila otočí se na Terku a je na ní vidět že trochu pousměje.
,, Tak díky moc , ale vážně se tolik snažit nemusíte, je mi to hrozně trapný.!
,, Neboj to nemusí."
řekne Michal , jakoby nic.
,, Pls odvezeš mě dom ? "
zeptám se Michala a dostanu rychlou odpověď : ,, Jasně že jo , to je samozřejmost, ne ?" .

,, Tak měj se krásně , a zejtra pozdravuj tátu a užij si to ."
,, Jo ty se měj taky hezky a díky že někam s Terkou zajdeš je z toho rozchodu sesypaná ."
Já vím , snažim se ti pomoct , jí z toho dostat .
,, Tak už běž , aby ses vyspala ."
,, Fajn , už mizim , měj se krásně broučku . " chystám se odejít ale v tom na mě Michal zakřičí Miluju Tě a dá mi pusu."
,, Ale vždyť já tebe taky."
,, Tak ahoj."

Rozloučíme se a já v tu chvíli netušim že to je poslední okamžik co jsem k Michalovi cejtila lásku.

o týden později

Michale zvedni to , říkám si v duchu a v ruce držim svůj mobil a vytáčim Michalovo číslo.

,, Ahoj Zuzko." ,, Co se stalo , proč mi voláš ?"
,,, Nic, všechno je v poho , jenom sem tě chtěla slyšet...to je všechno ."
,, Aha , tak si mě slyšela , promiň ale musim jít , máme přednášku , tak čau ."
,, Ahoj broučku , chci dodat , ale to už michal položí...

Co s ním je ?? Poslední dobou se nevídáme, protože prý toho má ve škole moc ...
I to chování jeho je nějaký divný ...
Zkusim se u něj večer stavit a překvapit ho , třeba toho má vážně moc .

Proč sem za ním chodila ???
kladu si otázku , když se procházim po nočnim městě a slzy mi stékaj po tváři .
Na ten okamžik nikdy nezapomenu , když sem přišla k Michalovi našla sem u něj v posteli Terku .
Nevzmohla jsem se ani na otázku proč ... prostě sem tam jenom stála a pak se mi do očí začly drát slzy a já utekla ...
Tak jsem se dostala až sem , do centra města....

Pořád tomu nemůžu uvěřit , moje nejlepší kámoška mě podvádí s mým přítelem ...
Nikdy by mě nenapadlo , že se na mě Michal prostě vykašle a navíc s mojí nej kámoškou.

V jedný minutě se mi rozpad celej svět , měla jsem svý plány ,svýho kluka , svojí nejlepší kámošku a teď nemám nic , jenom svoje slzy ....
Nedokážu vůbec nic , nedokážu přemejslet , nevím co mám dělat , nevím jak dál budu žít, co udělám až je uvidím spolu ? Začnu brečet ? Jedin ýco je jsistý v mym životě je , že jsem na dně , v jednom jedinym kamžiku jsem přišla o báječnýho kluka a nejlepší kámošku ..
Autor katik92, 05.09.2007
Přečteno 477x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Klasické téma, klasický konec... ;-) ale promiň, ta úprava je příšerná, hrozně špatně se to četlo

05.09.2007 23:42:00 | kitty24

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí