Moje klasický ráno

Moje klasický ráno

Anotace: holčičí ráno ..

,Drnnnnn."
zavrčí můj budík a ukazuje půl sedmý ráno .
Ale ne , pomyslim si , už nechci vstávat , chci mít prázdniny. S touhle myšlenkou si zalezu znovu pod peřinu a usnu , ale za necelou čtvrt hoďku mě začne budit můj mobil , kterej si vždycky pro jistotu nastavim.
,,No jo , tak máte převahu !"řeknu rozčileně svýmu budíku a mobilu.Dopotácim se do kuchyně a naleju si z konvice kafe , páč to je jediná možnost , jak se probudim .
Po tom co do sebe nasoukám misku celozrnejch lupínků se doštrachám do koupelny a nejradši bych zakryla zrcadlo , protože se na svoje kruhy pod očima vážně nemůžu dívat.
Už nikdy žádná pařba před školou ,řeknu si a začnu se zkrášlovat korektorem. Asi po deseti minutách opět vypadám jako obyvatel této planety a spokojeně vykráčim z koupelny , jenomže když dojdu do svého pokoje a spatřím hodiny ,můj úsměv zmizí tak rychle jak se objevil.Proboha ! Vždyť je 7:10 a já za 5 minut musim vyjít z domu abych stihla bus . Supr ,tkže tu část rána , kdy stojím před skříní deset minut kvůli tomu abych si vybrala ten správnej outfit budu muset vynechat a vytáhnout to první co uvidim . Což jsou nakonec džíny a tričko , který jsem zaponěla dát vyprat ,takže docela slušně smrdí ... druhý kolo : teď si už vytáhnu tričko , který je celkem použitelný a vyrazim ke dveřim .
Cestou vymejšlim plán , jak zlepšit svůj ranní systém a dojdu k názoru , že zejtra budu vstávat o 15 minut dřív , i když sama dobře vim , že se mi to nepordaří ...
Autor katik92, 05.09.2007
Přečteno 300x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí