Pro Ann

Pro Ann

Anotace: Tento příběh je o dívce, která píše své kamarádce Ann dopis-deník o tom, co se všechno stalo doma za dobu, kdy byla v nemocnici.

Sbírka: Dopisy Ann

Předmluva:

Milá Ann, strašně moc mi chybíš.....už fakt nevím, jak to bez tebe vydržím. Do nemocnice mě za tebou pustit nechtěj, tak jsem se rozhodla, že ti aspoň všechno napíšu, abys o nic nemohla přijít a až se uzdravíš, uvidíš sama, co nám ve třídě přibylo za stupida. A doufám že brzo, protože teď se se mnou skoro nikdo nebaví (teda ani se nedivím, když pořád jen mluvím o tobě a mým králíkovi.....jo....dostala sem králíka. Jmenuje se Králík a je fakt sladkej. No dobře, tebe s tím trápit nebudu)

Konec prázdnin

Tohle je fakt děsný období... Nenávidím naše, nenávidím bráchu, nenávidím ségry (dokonce obě a to už je co říct) a hlavně....nenávidím babičku!!! Jak mi jen tohle mohla udělat! To jí nikdy nezapomenu- bez mýho vědomí mě přihlásila do pěvecký soutěže (prosím, nesměj se). Já vim, vždyť je to nemožný, abych já zpívala, ale jo... Řekla mi, že by se mnou chtěla jít do města něco ukázat a dovedla mě tam....do nějakýho zákulisí a pak mě rovnou vystrčila na podium...(zabíjela bych, ale v tu chvíli to moc nešlo, protože hlediště bylo plný) a protože jsem nic nedělala, lidi začli tleskat. No dokážeš si to představit?! A pak někdo zařval: ,,Zpívej", a já se celá rozklepala a vybavila se mi jediná písnička....Pašerák (já vim, že se zase směješ). Ale fakt....překonala jsem se a začla jsem tam rapovat. Když jsem byla tak v půlce písničky a v koncích s dechem, uviděla jsem JEHO!!!! Myslím, že jsem v tu chvilku byla rudější než naše učitela angliny....
Když jsem přišla domů, normálně jsem se zhroutila do křesla a měla jsem chuť zabíjet, ale v tom přišli naši a dali mi Králíka. Totálně jsem se do něj zamilovala a celej večer jsem ho už nepustila z náruče (chudák malej). Ale když jsem se druhej den ráno probudila, Králík nebyl v kleci ani na zemi, prostě nikde.... Letěla jsem za ségrama do jejich pokoje (teda zas tak moc jsem neletěla, protože mamka zrovna vytřela a hodně to klouzalo) a najednou jsem uviděla chudáčka malýho Králíka jak se snaží dostat zpod ruky mý šestiletý ségry.......jojo....hodně jsem se se ségrama pohádala, a když je pak mamka přišla ještě bránit, schytala to ode mě taky....(jasně, že jen slovně a hodně mírně, o domácí prace moc nestojím). Ale aspoň že je Králík v pohodě....a se mnou:)

Škola

Fakt jsem nečekala, že ten novej kluk, co měl přijít k nám do třídy, bude takovej blbec. No vážně....a ještě ho ostatní kluci napodobujou, dokonce i Martin a to bych od nejlepšího kámoše nečekala (taky jsem mu to řekla, ale nevypadal, že by mu to nějak vadilo. Pořád jen opakoval, že je to hroznej machr a prostě ten nejlepší.....kecy....). Jmenuje se Michal, nosí pankáče a vypadá dost dobře, ale to je všechno... Hrozně mě naštval a to hned první den- vešla jsem do třídy a šla hnedka za holkama a on blbec zapískal a zařval: ,, Jéééé to je ale prdeeeel!", ježiš jak já ho nenávidím....Pak mi napsal dopis, jestli s ním nechci chodit, a když jsem mu napsala že určitě ne, řekl, že by s tak divnou holkou nikdy nechodil, a že bych asi ani nedokázala tancovat, kdybych s ním šla na party....(přiznávám, že mě to trochu vzalo, protože jsem ještě nikdy na žádný party nebyla a on vypadá, jako by jich za sebou měl fakt hodně).
Konečně jsem vypadla....no věřila bys, že jsme dostali na zempl toho divnýho chlápka, co se celej měsíc poflakoval před školou? Mám z něj fakt strach, stačí ho potkat na chodbě a podívat se do jeho křivýho obličeje...ještě aby s náma jel na nějakej výlet.....Dokonce jsem se o něm bavila i s Martinem, ale jasně, že jemu připadá úplně normální. Občas ho fakt nechápu, teda vlastně až ode dneška, od tý doby co začal mluvit s Michalem (asi mu začnu říkat jinak, protože jméno Michal se mi docela líbí, tak si ho nechci takhle zprotivit...co třeba Pankáč? joooo).

Ježiš on je fakt divnej

Ten učitel zemplu určo není v pohodě a nedokážu pochopit, jak ho mohla ředitelka přijmout, když dělala takový problémy s naším sexy tělocvikářem...(že ti už chybí, viď?). Takže ten zeměpisář (my mu s holkama říkámě homeless) řekl, že bude zkoušet (vůbec mu nevadilo, že nemá na co, protože jsme ještě nic neprobrali) a jako první vzal......jasně že mě.... (pomooooc). Začal se mě ptát, kde jsem byla na dovolený a že mám fakt krásně opálený tělo, pak kecal něco, že určitě sportuju, když mám takovou pěknou postavu (už zvracíš? promiň, ale mně se taky dost chtělo). Fakt nevim, o co se to jako snažil, ale asi se mu budu teďka vyhejbat hodně velkým obloukem...
Dokonce za mnou přišel i Martin a řekl, že se Homeless choval nějak divně, ale že prej to bylo určitě z toho, že byl nervózní a ať se nebojím, že si mě časem oblíbí tak, jako všechny ostatní (proč musí bejt pořád tak zabedněnej?!) Ale naštěstí mu to došlo, když ho potom uviděl na chodbě, jak holkám kouká na prdel. Přemejšlím, že ho asi nabonzuju ředitelce, ale to bych asi měla prvně počkat, jestli něco neprovede, ale aby už nebylo pozdě.....

.....Jo tohle nebyl dobrej nápad, už si ani nevzpomínám koho vlastně napadlo,....

Prosím sedni si a opři se....a ještě si radši zavolej doktora, kdybys potřebovala profackovat, aby ses probrala z šoku......postoupila jsem v tý pěvecký soutěži (ale myslim, že je všechny podplatila moje duchem nepřítomná babička) a musím jet až někam za Prahu zpívat.....nejedu.....na to už fakt nemám, vždyť mohli bejt rádi, že jsem vůbec něco udělala a dostala ze sebe vztek až doma. Ale napsali mi, že bych si měla vybrat jinou písničku, i když oceňují, jak jsem zvládala dýchat a jak jsem překonala nějaký záchvat, který usuzují, že jsem měla podle mé červené barvy pleti (no bezva, když si toho všimli oni, tak určitě i ON). Nikam nejedu... Myslíš, že bych nějak co nejrychlejc zvládla onemocnět?!
Stavil se Martin, že mi prej gratuluje k postupu. Nechápu, jak to může vědět, když jsem to před chvilkou nevěděla ani já, ale naštěstí mě ujistil, že to přece ví už úplně každej.... Fakt dík, Martine. A pak ještě dodal, že nějakej superhodnej člověk z radnice, dal mý jméno, ještě s dalšíma třema jménama, který postupujou na nástěnku na náměstí, takže už si toho musí všimnout i člověk, kterej žije zakopanej v nějaký podzemní noře a vychází jen v noci (hodně lehko představitelný, když si vybavim Homelesse).

Myslím, že do školy už nikdy nepůjdu........nemyslím- já to vím...

Ale jo, to se taky dalo čekat, že naše infantilní učitelka po mně bude chtít v hudebce, abych před celou třídou zpívala, když si mě vybrali (pro ni je ta porota něco jako mužstvo vyvolených, předurčených k uctívání). A dokonce mě k tomu fakt donutila, ale protože písničku vybrala ona (a Pašerák to rozhodně nebyl), vstávaly jí vlasy hrůzou, jak mohli vybrat takovýho neznahlase jako mě....Ale asi to přežila, teda to vlastně nevím, protože už v půlce mnou odzpívaný písničky vytáhla kapesník a utekla do kabinetu....
Pankáč mi řekl, že mám tak krásnej hlas jako havran a tomu se začli smát asi fakt všichni....teda až na Martina,..... že by konečně pochopil, jakej je to příšernej idiot? Ale neeeee.....jak můžu bejt tak naivní, jasně že ne.....má v uších mp3 přehrávač, asi proto, že už nechtěl trpět mým superzpěvěm......Martine Martine...dokážeš fakt potěšit....
Ale ne....ono je to ještě horši.....ten idiot Pankáč nahrál můj supervýkon a Martin si to pouštěl a......nic mu neřekl.....neřekl mu, ať to smaže ani to sám nesmazal.....prostě nic.... Takže si asi dokážeš představit, jak se mi celá škola směje.....a někteří mě i napodobujou........pane bože.....vrať se už z tý nemocnice....!!!!

Kam se poděl Králík?

Mám fakt hodně velkou depku ze školy, tak jsem zůstala doma a hrála si s Králíkem, kterej mě dokáže uklidnit na hodně dlouho (i když teda ne, že by mě uklidňovaly bobky po celým obýváku). Nějakým záhadným způsobem jsem usnula a pak jsem se cítila zas celkem svěží, teda až do chvíle, než přišla starší ségra ze školy a broukala si písničku, kterou jsem se včera tak strašně ztrapnila....už i ona....
To jsem fakt neustála- POTŘEBUJU KRÁLÍKA- a tak jsem se vydala na pátrací akci Králík......mohla bych říct, že jsem šla po králičích bobcích, ale to bych asi jen kroužila po obýváku, takže jsem se prostě dívala všude.....Dokonce i v pokoji mých mnou nenáviděných sester, ale tam taky nebyl..... Až sem uslyšela souseda, kterej cosi křičel pod naším balkonem..... Radši jsem se tam šla podívat, ale asi jsem to neměla dělat........držel Králíka za uši a ptal se, jestli je náš, že by ho jinak hodil do popelnice, protože žádný mrtvoly zvířat před barákem trpět nebude...... Zhroutila jsem se.....můj Králík,.....to neeeeee...jak mi to mohl udělat, takhle si skočit z balkonu?! Kdo mě teď bude utěšovat, když tu nejseš ty ani on....A to mě ani nenapadlo, co na to asi tak řeknou naši.....
Jak můžu mít tak bezcitný rodiče?! Králíka jsem si vzala od souseda a dala jsem ho v krabici do chladnýho sklepa, protože jsem ho chtěla úctyhodně pohřbít. Naši přišli domů a ségra za něma hned běžěla a rychle jim řekla, co se stalo.....teda spíš, že jsem neuhlídala Králíka, kterej skočil z balkonu na souseda, kterej je za to na nás hrozně naštvanej.... Naši to vzali, jako že si ségra vymýšlí, ale když mě uviděli zhroucenou v křesle (bez Králíka!!!!) a po zemi všude jeho neuklizený bobky, začli se do mě navážet...Copak nevidí, jak mi je? To nemůžou chvilku počkat a nechat mě vybrečet? Oni? Nikdy......to mi radši nadávali za to, jak byl Králík hrozně drahej a že mi to strhnou z kapesnýho......tomu říkám láska ke zvířatům.....

Kdo se mnou pohřbí Králíka?!

To je děs.....nejen že mi naši nadávají za smrt drahýho králíka, ale ani ho se mnou nechtějí na zahradě pohřbít.... Když já ho měla fakt moc ráda.... Ségry se mnou prej nepudou, že to je blbost a babička mi to výslovně zakázala, protože dneska, když chci pohřbít Králíka, mám jet na tu pěveckou soutěž...... Asi si budu muset sehnat někoho jako je Martin, protože ty asi nepudeš.....i když vím, že jakejkoliv pohřeb by sis nenechala ujít...
Martin se asi fakt lepší- řekl, že přijde a že s sebou vezme ještě někoho, aby to byl pohřeb na úrovni....a dokonce se ani nesmál. A já vezmu ještě nějaký holky ze třídy, i když nevím, jestli si z toho nebudou dělat srandu....ani bych se jim nedivila a tobě se taky nedivim, že ses smála, protože ses určitě smála- znám tě až moc dobře...!!
Takže supr....naši mi pohřeb zakázali, že prej jim nebudu rozkopávat trávník jen proto, že jsem nechala vyskočit králíka z balkonu, a jestli ho chci důstojně pohřbít, tak že to mám asi celkem blbý, protože ho můžu tak leda důstojně hodit do popelnice, což měl udělat už ten naštvanej soused, aby nebyl naštvanej.....Jak já mám chytrý rodiče, až se mi z toho chce někde tiše brečet do polštáře... Ale asi se na ně vykašlu a trávník jim stejně rozkopu, protože Králík za to přece stojí....

Doblou noc, Klálíšku

Já toho Martina asi fakt zabiju (ale ne, na další pohřeb už fakt nemám). Přivedl samý ty malý usopletý smrady z okolí a taky.....tomu asi neuvěříš.....taky...Pankáče... Ale ten mě celkem překvapil, protože se smál asi jenom půl hodiny, když celý úctyhodný pohřbívání trvalo čtyřicet minut.... Ale Martin byl celkem vážnej, teda až do chvíle, než nějaká mikro holčička s culíkama, kterou samozřejmě taky pozval, řekla nakonec: ,,Doblou noc, Klálíšku". A to jsem se málem začla smát i já, i když jsem celej obřad pojala vážně, tohle mě úplně dostalo, ale chudák holčička netušila, čemu se všichni tak řepí...
Když už jsme odcházeli ze zahrady na "čajíček mňam", naklusala si to k nám babička... Asi nedokáže pochopit, že jsem na tu pěveckou sotěž jít fakt nechtěla, protože jí trvalo asi dvě hodiny než rozdejchala, že jsem radši pohřbívala nějakýho králíka (ale pozor, babi, ten králík má jméno....!!). Babičce nestačilo ani když jsem začala zpívat na důkaz toho, že tam fakt nemám co dělat a že by radši měla bejt ráda, že jsem zůstala doma a nekazila pověst jejímu jménu.....

Babi, řekl ti už někdo, že to někdy hodně přeháníš?!

Jdu zabíjet....doufám, že se zrovna teď nevrátíš z nemocnice, protože zrovna tebe bych zabít fakt nechtěla... Asi by sis měla zase sednout (i když pochybuju, že u čtení stojíš), protože mě babička odložila termín tý soutěže a jedu tam dneska..... To neeeeeee.....jak mi to jen mohla udělat, vždyť musela slyšet, že neumím zpívat a takhle ztrapní nejen mě, ale i celou naši rodinu a kdyby tam nedejbože byl ještě ON, tak bych to asi už neustála, takže bych neměla ani body navíc od porotců, za překonání záchvatu...
Babička je fakt ohleduplná, že mi teď zavolala, jestli mám už vybranou písničku, kterou tam budu zpívat a taky mi poradila, že bych neměla vybírat písničku, ve který jsou "nevhodná slova" (jak sama řekla), jako jsem měla minule, ale měla bych si prej vzít něco pěknýho...Fakt nevím, co si představuje pod pojmem pěkný, ale určitě ne to, co já.... Dobře......zazpívám jim Kde domov můj a okouzlím všechny svým supervýběrem a unikátním hlasem......

Určitě vyhraju......

Bezva bezva bezva....víš co to znamená, když člověk řekne třikrát za sebou bezva?! No že to vůbec bezva nebylo...... Ale tak jako, co se dalo taky jinýho čekat, když jsem se tam fakt vytasila s hymnou a ještě nasadila tak pištivej hlas, že jsem za chvilku neslyšela ani sama sebe...... Ale vzala jsem to důstojně....co mi taky zbejvalo, když v první řadě seděla babička, ruce zmáčklý v pěsti a to doprovázený slastným pokyvováním hlavou na důkaz mého úspěšně podaného výkonu......(myslím, že si babička radši vyndala naslouchátko, ale neberme jí iluze o mém dokonalém zpěvu....)
Je mi celkem líto porotců, protože tohle kolo je už pro ty lepší a teď určitě musí hodně litovat, že mě sem vzali, ale stalo se. Jenže teď ke každýmu budou promlouvat, říkat mu chyby a pak jestli postoupil do celostátního kola nebo ne. Celkem se bojím, že se babička dozví, jak vlastně Kde domov můj v mým podání zněl, a že se psychicky zhroutí...
Porotci jsou fakt machři...... Můj zpěv byl originální.....děkuji děkuji....ale že bych jim zazpívala na rozloučenou, to prej už radši ani ne....uf..... Babičce to naštěstí stačilo, i když řekla, že příští rok se mi to už určitě povede, tak z ní mám celkem strach, ale to už budeš se mnou určitě ty, protože doktoři tě už musí mít plný zuby (neber si to osobně). Jak já se na tebe těšim.......možná ti i ze samý radosti zazpívám Kde domov můj.......když to zpívám tak originálně....

Zářim štěstím.....i když to je ode mě asi hnusný.....

Zas jsem navštívila mou oblíbenou školu, protože víkend už skončil a......no to bys nevěřila......Martin je skvělej kluk........fakt.......protože nabonzoval Homelesse ředitelce nebo teda spíš jí řekl, že by ho měla hodně kontrolovat, protože se mu zdá, že má pedofilní sklony (to mu určitě musel někdo poradit, protože sám by to vymyslel jen těžko). A ředitelka ho fakt kontrolovala a přistihla ho při činu....(já vim, že to zní blbě, ale kdybys tady byla, zas tak vtipně by to neznělo)....dělal neslušný návrhy jedný holce ze sedmičky...... Jsem tak šťastná, akorát bych řekla, že teď zase zakempí před školou a bude v pohodě, protože tam neslušný návrhy může dělat komu chce....teda mně ne...
Trochu mě teda překvapilo (mile), když ředitelka řekla, že nás zatím bude zeměpis učit.........sexy tělocvikář......a to se teda fakt divim, protože ho ředitelka vůbec nemá ráda.....nebo.....že by snad už jo?! To neeeee, ta nám ho nemůže přebrat!! Ale vždyť je to vlastně jedno, hlavně že je Homeless pryč....

Už to bude...........Welcome......

Konečně!!! Před chvilkou mi volala tvoje mamka, že zítra už přijedeš! Ale to taky znamená, že už tohle nebudu psát..... Asi mi to bude chybět, už jsem si celkem zvykla, zapsat sem, co se mi každej den stalo..... Ale proč to říkám?! Už jsem asi zapomněla, jaký je to skvělý pokecat si s tebou a probrat všechny klučičí zadky........ To bude fakt supr, až to spolu nandáme Pankáčovi, že už si na nás nikdy netroufne.....A taky bys mohla říct Martinovi, aby neblbnul a choval se jako dřív, protože mě vůbec neposlouchá....Ale proč ti to píšu?! Vždyť ti to už zejtra konečně budu moct všechno říct osobně......(teda jen jestli se nebudeš smát historkám s Králíkem).
Tak si užij poslední noc v nemocnici (jestli to teda jde) a čekám, že mi taky budeš povídat nějaký superhistorky z nemocničního prostředí......Jéé....poslední věta a já nevím jak ji napsat.... Tak že bych ji prostě nenapsala? No rozhodně bych byla originální, ale myslím, že už mi to jednou stačilo....takže: TĚŠÍM SE NA TEBE ANN !!!
Autor Jesus, 27.09.2007
Přečteno 477x
Tipy 5
Poslední tipující: Fuori dal mondo, Marco, spare
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to jsem ráda:) Psala jsem to před pár lety, tak když to teď čtu, jen nevěřícně kroutim hlavou, jak ze mě někdy něco takovýho mohlo vypadnout:)
Ale v tý době jsem na to byla pyšná xD

13.02.2010 17:44:00 | Jesus

Přišla jsem, koukla na délku a řekla si: "Kašlu na to." (Ano, já vím, že jsem před chvílí tvýmu jinýmu dílu vytkla to, že je moc krátký. =D) Pak jsem si ale přečetla první odstavec a věta o králíkovi jménem Králík mě rozesmála a donutila si to přečíst celý =D A víš co? Nelituju toho =D

12.02.2010 13:28:00 | Double_U_is_usually_W

vůbec nevím jestli dát tip, ale rozhodně je to skvělý...ten nápad je vážně supr...i když jsem popravdě čekala něco dost jinýho..když jsem si přečetla co máš o sobě v infu a anotaci...ale je to opravdu dobrý..mám taky králíka..asi bych skočila za nim z toho balkonu...no prostě ti to moc moc chválim...^_^

22.10.2008 20:02:00 | Fuori dal mondo

Je to fakt dobré...jako denník zajmavé a vtipné :D líbilo se mi, když někdo chce tak i délku překousne!

02.09.2008 19:40:00 | Marco

škoda že to četlo tak málo lidí:) je to dobrý :D

30.12.2007 23:36:00 | FETKA

Koukám, že jsem teprve druhá, kdo to přečetl:-(, ale já jinak čtu jen básničky.Moc se mi to líbilo, a délku jsem zkousla.Pokračuj!

25.12.2007 14:09:00 | spare

A hele, všim sem si, že seš tu nově, takže: Čau... Vítej na literu :)

07.10.2007 22:08:00 | Darkspace

Podle mě je to dokonalej nápad - holka, co píše kámošce. Nemusíš se vůbec starat o to, jestli to je blbě nebo naivně napsaný, protože to vlastně píše někdo jinej :) Navíc, protože de vlastně o dopis, to můžeš mít jak chceš stručný a děj tak skáče dopředu strašně rychle. Musim říct, že je to ultra osvěžující a popravdě sem se taky dost nasmál... Pašerák :D Ta představa :)
Jestli je to dobře napsaný? No k dokonalosti to má hodně daleko, to asi víš, ale tak... jestli je to taková ta pohodovka, nad kterou vlastně nepřemýšlíš a napíšeš za jedno odpoledne, tak proč ne :) Únik z reality, pro to mam pochopení. Sám takový věci píšu a musim přiznat, že když si nemusim dávat bacha, jestli jsou ty souvětí správně nebo jestli to hezky navazuje, je to celkem oddych.
Asi to nemůžu brát moc vážně, ale hej, bavila mě :) Násobně lepší než ty návody k sebevraždě, co tu kolujou mezi smutnejma, ač sebelíp napsaný.

07.10.2007 22:07:00 | Darkspace

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí