Perník..?!

Perník..?!

Anotace: Je to prostě o holčině, která se zapletla do drog kůli rodině, která jí psychicky deptala a neustále obvinovala z něčeho co nedělala!...

Konečně pondělí!Už sem myslela, že víkend nepřežiju.Nesnášim rodiče celou svojí rodinu!Nesnášim!Sice je pondělí a de se zase do tý přiblblí školy, ale pořád lepší než bejt doma.Copak to nechápou je mi 17 a nic nemůžu.Cestou do školy jsem si uvědomila, že si povídám sama pro sebe děsná představa, ale za to můžou oni!Zdeptaně jsem pohlédla po lidech co procházeli kolem mě.Takovou nenávist co jsem cítila ke každému z nich se nedá vijádřit, nechápu proč nenávist k lidem, který mi nic neudělali.Zastavila jsem se na smíchovském nádraží a čekala až přijede metro.Kousek ode mě stáli dva kluci a pořád po mě pokukovala, jeden z nich se na mě krásně usmál, já mu pouze opětovala pošklebek.Cccccccc co si myslí!Že když se zazubí tak se rozplynu!!Nechápu holky co se hned vrhnou kolem krku klukovi jenom za to, že se na ně usměje.Moje myšlenky přerušilo dojíždějící metro, souprava vagonu se zastavila a já se vecpala do nacpaného vagonu lidí.nesnášim mačkání, ale nechci mít další pozdní příchod a pak neomluvenou hodinu.To by zas matka měla hlody, že zatahuju.Jednou jsem takhle přišla pozdě do hodiny, pač mi ujel autobus, kterým jedu do školy dalších 5 stanic a učitelka na matiku mi zapsala celou hodinu a to sem přišla jen o 10 minut pozdě.Když jsem to řekla mámě, tak mě akorát seřvala div mi nevlepila pár facek..Jako by to byla moje vina,že mi ujel autobus!!!Já za to nemohla pořád mě zdržovala v cestě obtloustlá dáma a já nemohla přidat do kroku.Tak ted sem se vecpala mezi děsně odporný smradlaví lidi (nevim jestli byli odporní, ale mě tak přišli) páchnoucí bezdomovec, choulící se na sedadle vedle mě byl určitě odporný a kupa spocených smradlavích lidí mačkající se na mé nebohé tělo mě deprimovalo stále víc a víc.Ten pocit sebedestrukce se blížil lidí stále nastupovali a nastupovali, vecpávali se i když už nebylo kam.Dokonce to jednoho mladíka sevřelo a pak se dalších 5 minut otevírali a zavírali dveře soupravy.Už sem to nevydržela a na haldu dalších hrnoucích se lidí do vagonu sem zařvala "kam se kurva chcete vecpat?!!!"Vylítlo to ze mě jako časovaná bomba.Pár lidí co mohlo pohnout hlavou se na mě podiveně a pohoršeně podívalo, mě to bylo upřímě jedno.Hlavně ať už to jede přála sem si v duchu.Konečně přestup na Florenc.Oddychla jsem si a procpala se mezi lidmi, kteří také ve velkém množství vystupovali zrovna na Florenci.Konečně jsem vylezla ven a spěchala na autobusovou zastávku co byla poblíž.Nasedla jsem do autobusu a jela..
*******************************************************
Když jsem dorazila do školy sotva jsem stihla první hodinu, přesně ze zvoněním.Zasedla jsem do lavice a vyndala z tašky češtinu.Zase ta votravná čeština!Lehla jsem si na lavici a přivřela oči.Z nikym nesedim, takže jsem měla klid.Z naší třídy mě moc lidí nechápalo a proto se se mnou rači nebavili, nevim jestli se báli mého chování nebo jestli se mě stranili, protože jsem byla natolik odlišná od těch veselích lidí co mohli vše aniž by se zeptali rodičů.Tolik mě štvalo, že oni můžou třeba do jedný ráno bejt venku pak zavolaj mámě, že ještě budou venku a nakonec přišli kolem pátý ráno!Pomalu se neptali ani jestli můžou spát u kámošky prostě šli ze školy ven a pak šli k někomu přespat.Měli peníze a když neměli stačilo si říct a měli hned o pětistovku víc, někteří jedinci i víc.Kouřili a rodiče to věděli, někteří jim dokonce sami kupovali krabičky, když si o to jejich ratolesti řekli.Za tohle jsem je nenáviděla o to víc, když se mě jednou na začátku prváku zeptali jestli du s nima ven nebo jestli nechci u nich přespat.děsně se divili, když jsem jak poslušná 13letá holčička volala mamince, že budu ještě venku a na spaní sem se jí rači ani neptala.Poněvač vim, že by to zatrhla.Byla jsem výjmka a do jejich party jsem prostě nepasovala.V tom na mě promluvila učitelka "EVO!"Já jen zvedla hlavu a řekla "Prosim?"Učitelka si mě prohlédla od hlavy po patu a pokejvla hlavou a jen řekla "divím se, že jste ještě na této škole vydržela ba, že ste už ve druhém ročníku"Moje odpověd bylo zvednutí ramen a ryhlé spuštění dolu.Konečně konec vyučování, ale domu?!To ne nechi zase ty hádky z našima!Ne, že bych vůbec neměla kamarády na škole se našlo pár lidiček.Asi dva a ještě k tomu oba kluci.Sedla jsem si před školou na lavičku a čekala až přijdou.
*******************************************************
Konečně už vycházeli.Hned jak vyšli oba si zapálili startky.Já se jen na ně upřeně koukla a mávla rukou a´t dou ke mě.I když jsem věděla, že příjdou."Tak co jak bylo?"zeptal se mě jeden z nich a vyfouk kouř z cigarety."Nic moc"ani jsem se neptala jak bylo u nich, pač sem věděla, že pokaždý řeknou šlo to.Nabídli mi cígo a řekli "dáš si?" věděla jsem, že to ze mě matka ucejtí, ale natolik jsme byla naštvaná na ´všechny kolem mě, že jsem si vzala.Oba na mě podiveně koukali.Já normálně vždy odmítala.Věděla jsem, že i fetujou.Nejrači čichali toulen, nebo jak se to jmenuje, ale to co mě čekalo!Fakt jsem nevěřila.Šli jsme do místního baru.Mohla jsem si obědnat co chtěla.Jednoho z nich tatík byl v balíku, i když moc nedával, ale přece jen něco dal.A hlavně oboum klukům bylo už 18!Takže nám nalili kdekoli.
********************************************************
Konečně ten uklidňující pocit.Nebila jsem opilá, ale ten pocit blaženosti se nedá popsat.Šli jsme do parku a já koukla na hodinky bylo šest pryč dostala jsem strach, že mě zase seřve máma přece jenom jsem to měla domu hodku a tak jsem se už loučila z klukama.Když najednou mě jeden z nich chytil za loket a přitách si mě blíž.Divně a vyděšeně jsem na něj pohlédla a on mi potichu zašeptal cosi do ucha.Říkal něco jako "chceš zažít opravdovej posit blaženosti?"Chvíli jsem váhala, ale pak jsem si vzpoměla na matku a její buzeraci, která ne a ne přestat.Už od mích 9 let mě deptala, když se narodila segra tak mě vodkopla a začla se o mě zajímat jenom ve slova smylu co bylo ve škole a abych nedělala průsery.A tak jsem přikývla.Vůbec jsem nevěděla o co de, ale ten pocit neznáma mě lákal.Popošli jsme hloubějš do parku a kámoši vytáhli deku a coci v láhvi, pořádně jsem nevěděla co to je, až pak jsem zjistila, že to byl jejich oblíbený toulen.V tu chvíli co jsme se všichni tři krčili pod dekou a vtahovali výpary mi došlo, že jsem fakt ta černá ovce rodiny, co mi matka pořád vtlouká.Ale bylo mi to jedno!Bylo to tak senzační.Když jsme přestali a já se koukla na hodinky bylo už půl osmí ryhle jsem se rozloučila a spěchala domu.Pomalu ze mě vyprchával pocit totální blaženosti.Čím blíž domovu tím víc jsem se deprimovala a pocit blaženosti vyprchával pořád víc a víc.
********************************************************
Když jsem strkala klíče do zámku už jsem byla totálně zase v normálnim stavu.Sotva jsem otevřela dveře matka na mě vyjela, že je půl devátý a kde že lítám a že jsem jí o tom neřekla.Vlepila mi facku a ukázala přísně prstem směr na můj pokojíček.Jenom jsem se na ní hnusně podívala a zašla do pokoje.Následující den jsem se opět těšila na kluky a na toulen.Ale po škole mě čekalo překvapení.Kluci v parku sice měli toulen.Pak, ale vytáhli jehli a nádobíčko a nějakou látku nevim co to bylo bylo to v sáčku.Docela vyděšeně jsem na ně pohlédla.Oni se na sebe podívali a s úsměvem se na mě obrátili."Copak snad se nebojíš?"Nevěděla jsem co říct a jen jsem se ušklíbla a řekla "Já??"Oba se pousmáli a připravovali dál.Když si oba píchli svoji dávku dostala jsem strach a snažila se na něco vymluvit."Když máma mi kontroluje to no ruce"Vykoktala jsem ze sebe.Kluci řekli, že tam maj ještě jeden pitlík a že si můžu šnupnout.Z tohodle jsem měla fakt strach, ale opět se mi vloudili myšlenky jak mě obvinovala matka, že kouřim, piju, že jsem v nějaký sektě a ted by aspon měla proč mě obvinovat!!Řekla jsem si že nebudu srab a tak jsem si dala jednu čáru.Další den to byli už dvě čáry.A třetí den už čtyři.Bála jsem se, že se předávkuju, ale vzpomínka na buzeraci a obvinování, mlácení a děsný deptání mě postrčilo dopředu a bylo mi to vše jedno.následující den po mě kluci chtěli už peníze.nejdřív sem řekla to ne.Ale dívat se na ně jak sami berou perník a jsou nejvíc blažený mě deptala víc a víc.Nevydržela jsem to a řekla jsem "oki, tady máte prachy"Kluci se jen usmáli a dali mi pitlíček.Rychle jsem si šňupla a byla jsem v ráji.Ale kdybych věděla co mě čeká!!Nikdy bych si už nešňupla.Když jsem přišla domu čekala jsem, že mě opět seřve matka, ale tentokrát to bylo víc.Asi jsem si vzala víc perníku.měla jsem tak červený oči!Matka mě zmlátila sotva jsem přišla do dveří.Totálně mě skopala a seřvala.V koupelně jsem se zamkla a utírala krev stékající po mé bradě.Matku jsem dovnitř nepustila.Přespala jsem v koupelně a ráno čekala než vypadne do práce.Konečně!Klapli dveře a naprosté ticho v bytu.Vylezla jsem opatrně ven a rozhlédla jsem se jestli neni někdo doma.Třeba táta který se měl vrátit ze školení.Nikdo nikde.Spěchala jsem do školy.Přímo před školou mi už bylo všechno jedno a děsně jsem se rozbrečela.Přes mlhavou svítivou duhu co jsem měla v očích od slz jsem spatřila postavu blížící se ke mě.Otřela jsem slzi a zjistila, že je to jeden z mích kamarádů.jenom na mě pohlédl a řek "nějak si to přehnala ne?"Já mu jen odsekla "nech mě bejt!Máš?"Podiveně na mě kouknul."Tak máš?"Vyndal pytlíček a natáhl směrem ke mě prázdnou dlaň.Prsty které se pohli sem a tam mi dal znamení, abych zaplatila dala jsem mu peníze a řekla, že ještě jeden.Podivil se ještě víc a řek "Nepřeháněj to Evčo"vyndal druhý sáček a podal mi ho pak natáhl ruku a čekla na peníze.ochotně jsem mu dala poslední peníze a odkráčela směr park.bylo mi všechno jedno nějaký pozdní příchody, neomluvený hodiny.A co?!!vyndala jsem sáčky z kapsi a oba vyšnupala.Takoví divný pocit jsem nikdy neměla.Cosi mi začlo stékat od pusy po bradě.Otřela jsem to a byli to sliny pak jsem cosi cítila pod nosem otřela jsem to a byla to krev.Zamžilo se mi před očima a ....(bílí světo)
Autor Dancing Corpse, 15.10.2007
Přečteno 378x
Tipy 3
Poslední tipující: Košíček :)
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak tohle je parádní,opravdu dobře zpracované a je to i k uvěření,že se to v dnešní době může stát...leckdo semnou bude souhlasit....opravdu se mi to líbilo...ahoj

15.10.2007 21:23:00 | Košíček :)

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí