Mezi námi děvčaty

Mezi námi děvčaty

Anotace: ze světa těch nejrafinovanějších bytostí pod sluncem

Začal překrásnej den - ptáci zpívali, sluníčko svítilo s navzdory hrozící zimě jsem si prostě musela babí léto zamilovat. Smála jsem se, když se mi pavučinka zamotala do vlasů a lesknouce se v lehkých paprscích tolik krásnejch dní musela vypadat jako vlas moudrosti a zkušeností, jako stříbrná nitka vetknutá do snopce (jak někteří rádi dodávali: pochcaný) slámy. Smála jsem se i kostrbatejm tónům trpícího hudebního nástroje, jehož jste se zmocnily.
Bylo mi však dáno brzy zjistit, že vaše prsty (či snad pazhenty?) se maj´ zmocnit i mě a mojí intonaci proměnit v kostrbatý tóny, který jsem nikdy neměla vyslovit. Virtuozita výčitek byla ohromující. Dech mi brala sehranost tolika inzultací od lidí, který jsem se nebála - ale ano, vlastně už dlouho bála - nazvat svými přáteli. Byla to symfonie, mnohavětá symfonie slov, který zasadily rány přesně tam, kam měly.
Dívčí svět je zvláštní. Tehdy jsem ale odešla s opravdovým šedivým vlasem - vlasem nově nabytejchch zkušeností a snad i moudrosti. Moudrosti, která mi už nikdy nedovolí věřit holkám.
Autor Melitelee, 20.10.2007
Přečteno 336x
Tipy 2
Poslední tipující: La Suneteto
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No to to trvalo, než ses tu zase objevila!! :-)

Vítej mezi námi kluky! :-))

Jinak je to velice poeticky a krásně napsaná bolestná zkušenost. Ale nevyvozoval bych z toho tak dalekosáhlý závěry. Holčičí svět je složitej, zvlášť kolem patnácti. :-))
Tak hlavu vzhůru!
:-)

22.10.2007 09:43:00 | La Suneteto

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí