Rodinný klíč

Rodinný klíč

Anotace: -----------

Dneska se mi podařilo ztratit klíč od sklepa.
Vlastně jsem tím nejvíce skomplikoval situaci mojí babičce, která ale i přesto všechno pro mě našla omluvu.
Tak jak to má vždy ve zvyku.
Vlastně jsem o tom ani na chvíli nezapochyboval.
No a děda, děda se na mě zle vydržel koukat tak asi pět sekund a pak pokračoval dál ve svojí historce
A všechno bylo jak má být.

Onehdá jsem s ním přenášel skříň. On povídá musíš to nést šuplíkama nahoru.
Ale já to samozřejmě věděl líp.
No a když mi ten šuplík po třech krocích spadl na nohu, tak se na mě podíval takovým tím milým pohledem a řekl mi:,, Už víš proč se musí nosit šuplíkama nahoru."
No a já.... Já jsem byl úplně odzbrojenej.
Já čekal, že mě třeba začne peskovat, takový ty řeči jako:,, já jsem ti to říkal".
Tak jak by to udělal asi úplně každý.
No a jak vidíte můj děda není jako každý, vlastně je jedinečnej.
A babička ta má vždycky naprosto jasno v tom, na čí stranu se postavit.
Ten klíč jsem našel !
Autor anti-HERO, 25.10.2007
Přečteno 409x
Tipy 4
Poslední tipující: Sarazin Faestred, PoeziGirl, Kávový Poutník
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Neopovrhuj radami a názory prarodičů..jsou k nezaplacení

28.04.2008 20:25:00 | Kohai

prarodiče jako z pohádky. Pokud takové opravdu máš, jsi šťatsný člověk. Ne každý umí ocenit to dobré na ostatních. Dnes je tendence vyhledávat jen chyby...

stručné, rychlé, chtělo by to maličko, maličko dopilovat,a l ejinak....bezva!

18.02.2008 20:51:00 | Lisa Kloboučková

Laskavé, takový pěkný pohled na prarodiče, který dneska málokdo má... A k Agnesitinému komentu: možná to není tak úplně jasně vidět, možná tomu něco málo chybí, ale myslím, že si chtěl hlavně vyzvednout ony tvé prarodiče, jejich jednání... Tak nějak to vidím.

30.10.2007 16:44:00 | Linushka

není to špatné, ale měla jsem trochu problém pochopit, k čemu v povídce směřuješ...

26.10.2007 09:53:00 | Agnesita

velmi laskavé :)

25.10.2007 23:14:00 | Kávový Poutník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí