Večerní symfonie

Večerní symfonie

Anotace: Měl to být článek do školního časopisu. Téma znělo svlékání. Šéfredaktor však prohlásil, že porno tam nepotřebuje. Tahle povídka, spíše črta, je ale docela nevinná...

Sbírka: Perem studentovým

Přijdu domů. Je večer. Na krajinu již padla tma. Cestou do ložnice zakopávám o lenivého psa. Pouštím si rádio. Pokojem osvětleným pouze intimním přísvitem malé lampičky se rozezní podmanivá romantická melodie ze známého filmu.
Začínám odkládat svrchní část šatu. Svetr jako první. Přiléhavé tričko ho rychle následuje. Vlním se do rytmu hudby a podle své zvyklosti nyní věnuji pozornost spodní polovině těla.
Jedna ponožka. Druhá. Obě mizí v temných koutech pokoje. Teď kalhoty. Krásné bílé džíny s vyšíváním něžně hladí moji kůži na své cestě ke kotníkům. Vystupuji z nich a odkopávám je pryč. Spodní kalhotky též.
Když si přetahuji přes rameno hedvábnou košilku s tenkými ramínky, mírně zakolísám. Zbývá již jen podprsenka. Pomalou píseň v rádiu střídají ohnivé španělské rytmy. Sponku podprsenky rozepínám za chůze.
Krev se začíná vařit. Teď to přijde. To, na co jsem se celý den tak těšila. Zhasínán lampičku. Otevírám skryté dveře a …
… a nořím se do teplé koupele. Požitkářsky rozčeřím nadýchané obláčky pěny s vůní moře.
Autor Rikitan, 30.10.2007
Přečteno 350x
Tipy 3
Poslední tipující: folder
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Proč příběh, když je to črta? A navíc bych řekla, že dobrá. Taková minimalistická, což se mi líbí. Zvlášť, když někdo zvládne minimem říct víc, než někdo jiný spoustou zbytečných vět:o).
A toho šéfredaktora teda osobně nechápu. Porno si představuju podstatně jinak. Tohle je roztomilé, zejména závěrečné napnutí a následné ponoření do vany.
Tipy ani procenta ze zásady nedávám, komenty mi přijdou výřečnější... ale kdybych názor změnila, tip by byl tvůj.

17.11.2007 19:27:00 | Gina Rocca

Tak nevím jestli je to dokončené. Nějak mi to připadá jenom jako začátek nedokončeného příběhu a chtělo by to určitě čtivější pokračování. Proto tentokrát netypuji.

05.11.2007 18:55:00 | Aliwien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí