tak to bývá. dnes už

tak to bývá. dnes už

Anotace: inu? život jednoho předmětu, řekněme. inu?

Seznamme se. Jsem převis nad tvými kalhotami. Rád tě poznávám! Děkuji, že mi umožňuješ a pomáháš růst. Mohli bychom být kamarádi. Přijímáš? Mlčení tvé považuji za souhlas. Nebude ti vadit, když se trochu vyprostím, aby i mě mohli lidé obdivovat? Mlčení tvé považuji za souhlas. Děkuji tedy. A mohla by ses ještě protáhnout, aby na mě lidé viděli? Ó, děkuji.

Celulitido, slyšíš mě? Žgraň říkala něco o tom, že ONA začíná držet dietu! No slyšíš?!
Proboha, celulidka už tam není. ONA mi ji zabila!!
Co bude se mnou? Musím se uložit ještě na jiná místa. Třeba do cév a žil!
Už ani to nejde...
Ale hleď, neblázni, budeme přátelé! Jen uvidíš! Budu tě zahřívat a pomáhat ti vyplňovat okolní prostor! Dokonce i oblečení si budeš moci kupovat o pár čísel větší, no kdo by to nechtěl? Prosím, ještě se ti budu hodit...
Notak!! Kdo se mnou tak třepe? Neběhej!
Budu tu s tebou, i když ti všichni odejdou. Budu jediný, kdo tě bude slyšet, když i ostatní se k tobě obrátí zády! Buďme nerozluční, buďme nejlepší kamarádi!
Achné, chudnu na objemu. Umírám!! A ani to nemohu pořádně do světa vyřvat.
Copak jsi bezcitná?
To je konec!
Copak jsi sobecká?
To je konec...
Copak jsi povrchní?
To je-...

Zhubla jsi patnáct kilo! Tobě to ale sluší, drahá!
To víš, neskočila jsem jim na špek, špekům...
Autor žároffka, 03.11.2007
Přečteno 303x
Tipy 2
Poslední tipující: Muta cum liquida
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pecka :)

01.12.2008 12:08:00 | Elko

To je uplne super!!!

08.12.2007 18:53:00 | Muta cum liquida

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí