Rozhlédni se

Rozhlédni se

Anotace: ...a jednoho dne si to řekne každý:)

Když mi kamarádčim kluk a zároveň můj dobrý kamarád řekl"neboj ňákýho hodnýho a tolerantního ti najdem ať nejsem furt sám", brala sem to s rezervou. Občas tanec, občas panák. Uběhno pár diskoték a najednou koukám s naší holčičí party a jednoho páru jsou tři páry a já. Záčalo mi být dost trapně ale snažila sem se moc o tom nepřemýšlet. No a co?? Jsou to tví kámoši. Nejsi sama. Jsi jen single... Konec akcičky. Hodinová jízda svozem mi dvakrát nepřidala páč právě v ospale stichlém aautobusu se moje myšlenky a předtavivost rozběhli naplno..
Ploužáky - samota, koukání na "naší zpárovanou partu", časem akcičky pro páry..lichý člověk prostě přebývá a těď jsem tou lichou byla já. Tenhle závěr mě rozebral. Než jsem se zkřehlá dopotáce domu měla sem už perfektní depku, rozměru mrakodrapu...Dlouho sme nemohla zabrat a koukala do tmy-podobné mé "slibně vyhlížející" budoucnosti, nakonec zkončím bez přátel...
Moje nohy, au, opatrně jednu na táhnu a pohyb nad ní mě uvede do reality..jasně Meginko slez, pojď ke mě na polštář. A hafan se pomalým stejně nevrlým pohybem táhle z nohou do hlavy postele. Hmmm panička se ještě nemyla takže to Megi udělala za mě. Oblíznutí od ucha k uchu chce už trochu zručnosti která mé fenečce voříška skutečně nechybí. Hají spinkej... Ještě chvilku. Zavřeme oči...co se mi to zdálo?? Disko, páry, lichá osoba. To ne. Blbej večer. Debilní akce. I ta blbá vošklivá Radka si někoho našla, Verča má sice o dva roky mladšího kluka. Eva má Honzu a pak já. Fakt dobrej výčet. Teď vypadám jako závistivá mrcha...
Možná sem možná nejsem. Nevadí, že se kamarádky zamilovávají, jen mi je občas líto jak rychle při tom zapomenou jaké to bylo před tím a že to bylo fajn. Jasně kluk je kluk. Přátelé ale zůstávají součástí našeho života dokud je tam necháváme a v tento okamžik jako bych byla mimo protože sem single.. Jasně že nechci být, jenže neuspořádám přece hon na chlapa tak zoufalá ještě nejsem, asi se jen dostatečně nekoukám kolem sebe. Takže dost! Odedneška oči do kořán, sem přece normální holka ve správných letech, chlapy jsou všude okolo tak holka ČUM! Od teď už žádné bezcílné a "mimoňské" procházky ztemnělým městem s hafanem jako doprovod. Lidi Lidi Lidi. Kochat se, že nám ještě občas zasvítí sluníčko, zkrášlit se ne jen na tu diskotéku, ale i na procházku s Megušou. Ať vypadáš na svých dvacet a ne na těch třináct co ti typujou od patnácti...
Autor pohodářka, 12.11.2007
Přečteno 351x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí