Musím skočit ale nechci...

Musím skočit ale nechci...

Anotace: ...jen pokus:)...

"Poslouchej mě chvíli,já vím co ti poradit!" volal ten hlas a pořád byl hlasitější.Snažím se ho neposlouchat ale nejde to.Už křičí tak dlouho...Bojim se znovu ho poslechnout,tenkrát jsem kvůli němu skončila v nemocnici...
Vím že mám problém.A snažím se proti tomu bojovat a vyhrát.Věřím že to zvládnu i bez všelijakých doktorů a prášků,prostě na to vyzraju sama.Slýchám hlasy.Poslední dobou.Mluví a křičí mi v hlavě všelijaký hrůzný věci...Tenkrát mě přesvědčili vlítnout u silnice pod auto...Prý abych to skončila,že to bude všechno lepší.Berou mi strašně moc energie,to jak se je snažím neposlouchat.Někdy je odháním,křičím na ně at odejdou a nechají mě na pokoji...Lidé na ulici se pak divně koukají.Už nikam moc nechodím.S "nima" to nemá smysl...
A zase."Uteč,uteč od toho tady .Vždyt víš že to nemá smysl,víš jak to skončit!" "Neé,jdi pryč,prosím...!Nechci to poslouchat,nechci nic udělat." Proč zrovna ted.Čekám na metro a "oni" jsou tady!Křičí a já křičím na ně.Motá se mi hlava a mám z "nich" strach...Lidi okolo se tak divně koukaj...
Musim si sednout.Je mi jedno že sedim v metru na tý špinavý zemi,hlavně že je mi líp.Ale ne,už zase..."Skoč.Skoč až metro přijede.Budeš to mít za sebou,všechno." "Ne,ne,ne..." Začínám myslet na to že to udělám.Mají přece pravdu ne?Proč se tady pořád trápit? "Tak skoč...Skoč,už jede..." "Vím že musím jít..."
Ta dívka skočila.Kdyby se někomu svěřila a léčila se,tak by tady dnes možná byla...
Autor už ne pernikova princezna, 14.11.2007
Přečteno 551x
Tipy 13
Poslední tipující: Andělská holka, Veverushka, Bubble - miluje - slunečnice, Lachailla, CarolC, Vampyrella, 0-0, Faust88, Simísek
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé, šokující, jenže i tohle se děje...

25.10.2008 17:19:00 | Puck

je pravdivá deprimující a morbidně krásná

30.05.2008 20:13:00 | Imwu Lilien Samuthaar

Až mě z toho mrazí. Sama vím, jaké to je slyšet hlasy. Já ho slyšela jen jednou, ale bylo to hrozný.. píšeš hezky, čtivě, jen doufám, že tebe problém "hlasů" netrápí..

23.05.2008 11:34:00 | Bubble - miluje - slunečnice

Je to dost deprimující, ale ještě horší je to, že i takovej je život...

13.04.2008 13:44:00 | Lachailla

holka podle tvých děl jsi hrozně zaujímavý člověk hrozně bych stál o to tě poznat a moct si s tebou promluvit prosím napiš mi mail na uruembel@seznam.cz

17.02.2008 22:46:00 | Falien

Zlatíčko, napsala jsi to moc krásně! Taky už pracuju na něčem delším... ale máš to krásný =*

08.12.2007 21:41:00 | Rumová vílenka v bílé mlze..

možná bych ten konec udělala jinak, ale jinak se mi to moc líbilo...schíza...

14.11.2007 20:02:00 | Jesus

...=( možná... a možná by skončila úplně stejně...

14.11.2007 19:11:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí