Cesta domů

Cesta domů

Anotace: Jak napínavá může být cesta domů

Je právě půl čtvrté a já končím školu. Vždy máme v úterý do odpoledne. Bylo právě ten den sychravé počasí a na mě padla chmurná nálada. Přehodil jsem si tašku přes rameno a vyrazil jsem. Mám to ze školy asi tak 2 kilometry, A tak jsem se moc netěšil protože jak jsem řekl pršelo. Šel jsem jenom krátkou dobu a přes cestu mi přeběhla černá kočka. Co horšího by se mohlo stát? Ale přesto se něco stalo! Přiběhl za mnou spolužák a prosil mě o pomoc. Šel jsem s ním až do lesíka který je za městem. Táhl mě stále dál až jsem si toho všiml!! Mezi stromy ležela nějaká žena a cosi drmolila. Ihned jsem savolal záchranou zlužbu. Asi tak za čtvrt hodiny tu bla. Uběhlo pár dnů a z nemocnice kam ženu odvezli nám volaly že měla štěstí a nebýt nás dopadlo by to sní moc šatně. Byla totiš podchlazená a v těškém šoku protože ji napadlo divoké zvíře. Já jsem se ocitl v novinách a měl jsem radost že jsem někoho zachránil.
Autor Fousinka, 14.11.2007
Přečteno 369x
Tipy 2
Poslední tipující: Želwice
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Inu Fousinko, není to špatné na tvůj věk, ale pořád je co zlepšovat. Tak, zkusím ti vytkout hlavní chyby:
1.) Pokud píšeš v ich formě (teda se zájmenem JÁ), piš to ve své osobě, je to lepší. Vypadá to, jako bys byla chlap.

2.) Máš hezkej nápada,ale pokud píšeš povídku, piš to jako vyprávění. Zkus v dějových a zápletkových částech zkracovat věty a hodně používat přímou řeč, teda rozhovory mezi postavami. Pak se to líp čte a má to jakousi schopnost čtenáře upoutat a donutit, aby si tvoje dílko přečetl až do konce. toto mi však přijde spíš jako popis děje. Prostě to, co se stalo. Tečka. Je to celkem nudně a nezajímavě napsaný. Chápem se?

A konečně 3.) Toto sem si nechala na konec záměrně. Myslím, že je to to první, na čem bys měla začít makat. Je to pravopis a překlepy. Je to příliš rušivý element. A kromě pravopisu zkus vychytat taky překlepy. Fakt se na to blbě dívá a o to hůř se to čte.

Takže makej makej! :-) Budu ti moc fandit!

15.11.2007 19:35:00 | Želwice

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí