kronika

kronika

Anotace: kronika je zápis mého života... něco jako deník a já vám teď jeden poodhalím:-)... měli jsme to jako téma na slohovku a podle mně se mi to povedlo....snad budete mít stejný názor....a skuste říct ne:-D.....

1994-květen
Je rok po mém narození a už se musím pomalu učit chodit, mluvit apod...
Nejdřív se jenom plazím po kolenou a divím se, co na tom rodině vadí.Říkám jim, že se mi na čtyřech líbí, ale oni mi nerozumějí.Asi si myslí, že jsem nemocná, protože semnou jdou k doktorovi, ale hloupost-to je poradce.Neví totiž co semnou.Jsem ve věku, kdy už bych měla nějakym prazvláštním způsobem chodit, ale moc se mi do toho nechce.Co když spadnu nebo tak?Až si budu jistá, rozejdu se, ale teď to nebude!
Zato moje slova už se lepší.Z mého "rozsáhlého" slovníku, který obsahuje akorát "gugu gaga" už se stává slovník rozeného literárního génia.Pomalu totiž zvládám slova jako máma, táta, bubák a spousty dalších.
Po třech měsících už zvladám další slova a dokonce už chodím.Moje chůze vypadá nejspíše dost komicky.Když jsem se poprvé postavila na nohy, tak jsem sice neměla chůzi ála dva kroky a pád, ale tento styl mě bohužel dohnal.Moje rychlost je na úrovni želvy, kolíbám se ze strany na stranu a občas se nevyhnu ani pořádnému pádu.Není to moc příjemné, ale lepší než nic.
Je 13.dubna a moje slova už jsou téměř dokonalá, moje chůze stabilnější a pády už nejsou tak časté-teď jsou spíše vyjímkou.S tímto uměnímmůžu klidně nastartovat nový rok mého života s dalšími úspěchy i neúspěchy.
Tyto dvě schopnosti mi dají hodně.Budu se dorozumívat s ostatními, běhat po hřišti a i kdybych tohůe přehlédla, nevěřili by jste kolik toho z téhle výšky vidím.
Autor panenma, 26.11.2007
Přečteno 299x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí