Zoufalý chtíč

Zoufalý chtíč

Anotace: I ženy mají své dny, i ženy myslí někdy JEN na sex! :) Kdo najde skrytou myšlenku je obdivuhodný! :)

Atraktivní žena, s neukojeným chtíčem sedíc večer doma, chytá myšlenky. Neví co se s ní děje. Chemie řádí. Má nutkání, má chuť povědomě se pohybovat, hrát si s tělem jiného, vyřádit se! Chce převzít iniciativu a být TA, která vede, rozhoduje o tom co se bude dít, ta co bude CHTÍT! Chce zažít opravdové orgie! Ale s kým??

Chce si hrát s dívkami, s muži. Mít na vše čas, prostor. Zkusit vše co se jen v sexu vyzkoušet dá! Zvědavost je obludná. Chtíč ještě mnohem větší! Její vyzývavá gesta by nenechala nikoho chladného! Dotýkat se, třít se, líbat se… „Ach“ myšlenka ji rozpálí ještě více. Roztouženě houpe nohama. Tlak co v ni stoupá, je už neúnosný. Ticho odevšud je hrozný. Tedˇ, teď je příležitost, kterou nemá jak využít! Osud?

Příjemný pocit vzrušení, vlhko, tupé zasunutí! Teplo, které se prostírá po jejím celém těle. Stoupající vášeň! Nemyslí už na nic jiného. Jen na SEX! Nevydrží to! Rozkročí nohy, připraví ruku a …
Autor Ette, 28.11.2007
Přečteno 497x
Tipy 3
Poslední tipující: Ahorria, excited
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a zastaví se jí srdce plné vášně a touhy...

17.02.2008 20:03:00 | Ette

a.... zmáčkne spoušť...

Mam trochu morbidní myšlenky :)

17.02.2008 18:14:00 | excited

Je to moc pěkný, mluvíš mi z duše :-)

29.11.2007 14:20:00 | Ariella13

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí