Rozhlédni se (3)

Rozhlédni se (3)

Anotace: Reagujte budu ráda:)

A je tu zase pokráčko. Další víkend je pryč a opět se stalo mnoho zajímavých věcí. V pátek jsem absolvovala slučák s lidma ze střední po víc jak dvou letech. Znáte to. Vidíte lidi, se kterými jste řešili otázky "života a smrti" po dobu čtyř let. Které jste potkávali častěji než s vaší rodinou a znali je líp než své boty. Najednou tu naproti vám nesedí třicet spolužáků ale dvacetpět lidí, kteří s vámi nemají společného vůbec nic a pět známých. Ale vlastně si nemůžu stěžovat. Každý se měníme. A podle toho v jakém prostředí žijeme, máme i své priority. je jasné, že ten, kdo je na pracáku řeší něco jiného, než vysokoškolák ve zkouškovém období.. A oba si myslí, že to jeho problém je ten největší nejneřešetelnější.
Takže v nějaké takové atmosféře jsem prožila pátečního odpoledne a část večera. Po sotva čtyřech hodinách spánku, neklidného a přerušovaného, mě táta vzbudil a vyrazili jsme k babičce na vesnici. Na zabijačku. "Čím ses včera zkazil, tím se dneska naprav." A tak jsem od brzkého rána, po talíři česnekové polévky, přiživovala svůj zbytkový alkohol a prokládala to masíčkem.
I sobotní den jsem přežila ve zdraví. Nastal večer a sním i diskotéka, tak dlouho očekávaná. Kámoš se nabídnul, že mě vezme autem atak sem si řekla, vyhnout se nekonečné cestě svozem bude super a jela s ním.
Po cestě mi pípa telefon. "proč jsi nepřijela?" No jasně. Za chvíli sme tam, tak už nemá cenu psát, se uvidíme. Omyl...co všechno zavinila jedna neposlaná smska dopíšu zítra...
Autor pohodářka, 03.12.2007
Přečteno 318x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí