Stává se to denně....

Stává se to denně....

Anotace: ...ale přesto to zamrzí...prostě výtah myšlenek na formát A4...

Jak Tě mám poznat, aby jsi mi nebyl cizí?
Jak Ti mám říct běžné "Ahoj", když mi nejde nic říct?
Jak Ti mám oplatit úsměv, aby ses na mě usmál první?
Jak se mám dívat do Tvých krásných hnědých očí, aby jsi neviděl, že se dívám?
Jak mám jít vedle Tebe, abych neměla strach, že se mi podlomí kolena?
Jak se s Tebou mám bavit, aby bylo zbytečné něco říkat?
Jak mám zastavit čas, aniž by ses divil, že jsme pořád spolu?
Jak si mám uložit Tvé číslo, abych o něj nemusela škemrat?
Jak Ti mám zavolat, abych to byla já, kdo to zvedne se slovy "Haló"?
Jak o Tobě mám přemýšlet, abys nepřemýšlel, o čem přemýšlím?
Jak Ti mám říct, že jsem s Tebou ráda, aniž bys to slyšel?
Jak se vedle tebe můžu začít cíti šťastná, abys to ze mě nevycítil?
Jak Tě mám obejmout, abych se nestyděla Tě dotknout?
Jak Ti mám říct "Miluju Tě" aniž bys mi řekl "Zlato, promiň mi, ale já už mám někoho jinýho"
Autor Nevermind, 20.12.2007
Přečteno 506x
Tipy 19
Poslední tipující: I.walk.Alone, Dívka s perlami ve vlasech, Sharane, ChrisDe, Venite se stále směje, Bíša, *Norlein*, .K.r.i.s.t.y., Yenny, David., ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak tě mám vznést do výšin, aniž by jsi věděla, že tě nahoru strkám právě já.... Láska bolí, Láska pálí...ale je neskutečná a pro pár okamžiků nekonečné Lásky stojí za to trpět a ztrácet se v bludišti citů, kde tvojí tvář skrápí slzy a jedna stíhá druhou...

06.05.2009 20:34:00 | I.walk.Alone

Líbí se mi zejména to s tím telefonem:o) Jak mám zavolat, abych to byla já, kdo zvedá sluchátko. Ty jo, to je fakt super.
Jinak se tam střídají ohranější a neohranější spojení, což je v tomhle případě předvídatelné. Přesto hodnotím jako celek kladně. Už jen to, že jsi dokázala vymyslet tolik situací a naskládat je tady tak hezky pod sebe.

10.01.2008 21:00:00 | Gina Rocca

Jé to je pěkný ...

28.12.2007 13:22:00 | Grafomanická MIA

ježiš, děkuju Vám všem moc!!ani jsem nečekala, že tohle "dílko" zaznamená alespoň nejmenší ohlas...jsem ráda...děkuju

27.12.2007 20:34:00 | Nevermind

Velice hezky napsané...
Jsem ve stejném rozpoložení,tak ti přeji abys sis to vyřešila...a všechno bylo v pořádku...
Adél

27.12.2007 19:45:00 | oryn21

Myslím, že mi nepřísluší toto komentovat..nejspíš hodně osobní...

21.12.2007 00:28:00 | Bezejmenná

Zdařilý...Alespoň mně se to teda líbí...myšlenka toho.. heh.. =)

20.12.2007 22:43:00 | Albertinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí