mé vánoce

mé vánoce

Anotace: omluva...

Mé vánoce….
Vždycky jsem se těšila na pohádku z dětství,na vánoční čas….Milovala jsem ho a ještě do nedávna počítala kolik ještě,,večerníčků“zbývá do vánoc.Nikdy jsem nebyla sama a pokaždé jsem měla vedle sebe své nejbližší,s kterými mi bylo krásně.Dárečky jsem měla zabalené už někdy koncem listopadu,cukroví pekla od prosince a pečlivě se na tu nádheru připravovala.Nejhezčí vánoce byly ty,kdy jsem pod stromečkem byla poprvé se svým manželem a svým prvním děťátkem…Dva lidi,kteří se milují tohle všechno prožívají úplně jinak,nadpozemsky krásně.Pak přišlo druhé dítko a bylo to zase o něco bohatší,ty rozzářené očička ,radost z dárečků a ta úžasná pohoda v kruhu rodinném…Musím se smát,když si vzpomenu,že v té době jsem myslela jen na to,aby někdo z nás nedostal nějakou chřipku,rýmu a tím se ty vánoce úplně nezničily….ach jo,jak mi to dnes přijde bezvýznamné,zkrátka nebylo jiných starostí….Děti rostly a pořád to bylo krásné a velmi radostné,vánoční čas jsme trávili společně na bruslích,sáňkách,při rodinných hrách i u počítače,byli jsme samý smích a radost.Stromeček jsme měli živý zdobený všema barvičkami,nejvíc převážela červená,barva-lásky a té tam bylo v naší rodině opravdu dost.Pak přišlo něco co všechno tohle zbořilo,něco velmi zlého.Rozvod.Problémy ,hádky,nevěry a konečné rozhodnutí ….a najednou čas vánoc,jako kdyby se stal zázrak a všechno pozastavil,nikdo si neuměl představit vánoce bez tatínka….a tatínek bez nás.Rozvod se stáhnul a najednou jsme byli všichni spolu.Bohužel,i když jsem se snažila jak jsem mohla,byly to vánoce smutné Začalo to umělým stromečkem,navíc místo teplé červené,volili jsme tentokrát modrou….byly to moc studené vánoce.Jsou to již 3roky zpátky,kdy pár dní po vánocích plných smutku a pochybností,kdy děti děkovaly Ježíškovi,že jim vrátil tatínka a braly to jako nejpožehnanější dárek,který mohly dostat…,jim právě ten tatínek řekl,že to takhle nejde a nemůže opravdu už s námi být dál a musí znovu požádat o rozvod.Tatínek měl jinde známost a tu nechal v té době samotnou ,kvůli dětem se obětoval a jí taky.Však ji taky za odměnu vzal do Egypta a všechno tohle měl předem naplánované.Od té doby nemám ráda vánoce,jen se snažím a nějak to přežívám….jsou tady děti,velké slečny,ta starší ta se těší na dárky víc,než ta malá,která radši všechen svůj čas tráví na internetu,protože ji pomáhá zahnat ten pocit prázdnoty,upřímně,ta holka strádá stejně tak jako i já…Jsou to tři roky….mezi tím jsem si i já našla známost a jedny vánoce,ty loňské jsme trávili společně s mým přítelem….jasně bylo to lepší….holky byly rozzářené a tak trošku jsem si připadala jako kdybych měla zase rodinu,i když na svého manžela jsem nezapomněla a bohužel,ať mě za to odsoudíte,nebo ne,dostala jsem od přítele kvanty dárků a pomohl mi i s předvánočním nákupem,úklidem…přesto jsem vzpomínala na ,,naše“zvyky ,naše vánoce,klidné vánoce,u přítele jsem cítila napětí ,přetvářku a strach,vlastně chtěl vyhovět jen mě,abych nebyla sama.Pod stromečkem bylo plno dárečků všechno do kuchyně,mikrovlnka,friťák,jasně,že jsem byla překvapená a měla radost,i když jsem tam hledala něco osobního,něco………………………….já vím,řeknete co by ta ženská chtěla.Po vánocích přišel bývalý manžel,šáhnul do kapsy a říká,já vím,že je to málo,ale aspoň něco jsem ti donesl k vánocům….a podal mě sušené brusinky.Trpím na různé záněty a brusinky mají protizánětlivý účinek…Málem jsem mu skočila do náruče….sušené brusinky měly pro mě v tu chvilku tu největší cenu ,byly pro mě a pro mé zdraví.To bylo loni….Od té doby se událo spousty věcí ,bohužel nás dva nikdo už dohromady nedal.Letošní vánoce bych se chtěla omluvit svým rodičům i dětem.Byla jsem zavřená v koupelně a nějakou dobu tam plakala.Plakala ,protože mám zase zdravotní problémy ,plakala protože nejsem vedle člověka ,který je mému srdíčku nejblíže Zkrátka jsem měla pocit,že mi vsichni ubližují a nikdo nerozumí,bohužel jsem asi zatrpkla.sama na sebe jsem byla naštvaná,ale někdy se snažíte jak chcete a postavit se na hlavu nedokážete.Brblala jsem ,že je trávím jen s našima a holkami …zabývala jsem se cizími esemeskami a řešila proč mi nepřišly ty přání od kterých jsem to nejvíc očekávala.No upřímně teď se na to dívám s humorem,protože je to fraška…Můj bývalý manžel už nemá žádnou přítelkyni,ale vánoce trávil u své,, macechy“….a se svým nevlastním bratrem a jeho přítelkyní,člověk,kvůli kterému se mi začalo rozpadat manželství mi ani nebyl schopen poslat vánoční přáníčko,jsem v kontaktu se svou,,první“láskou ,psala jsem mu přání,bohužel však jsem nepředpokládala,že když se rozvádí,jeho ex manželka dostane vztek a bude mi na štědrý den sprostě nadávat,někdo kdo se do mě bezhlavě zamiloval a po mých neopětovaných citech tvrdil,že už nikdy nebude cítit k nikomu to co ke mně a že se z toho roky bude vzpamatovávat,mi poslala přání s podpisem i své nové přítelkyně,no a přítel,který si s námi loni hrál na idylickou rodinku si koupil byt a na nás tak trošku pozapomněl….:-)prý to byly loni vyčerpávající vánoce a potřebuje klid.Tak mi odpusťte babičko,mami,tati ,jsem ráda,že Vás mám a Vás dvě moje cácorky,s kterými se sice zlobím celý rok,ale mám Vás ráda,že jsem byla takový brumla a mračoun,ale věřte mi,že jsem se snažila,usmát se na Vás ….a tobě Agátko děkuji ,že jsi za mnou do té koupelny přišla a objala mě,to bylo to nejhezčí co mě v ten včerejší den mohlo potkat. A vůbec, omlouvám se za své rouhání, jednou si na ty roky vzpomenu s nostalgií a řeknu si,,kdyby se vrátil čas“Díky Vám. Krásné vánoce………….Vaše mamka,dcera a vnučka :_)))
Autor laura3, 25.12.2007
Přečteno 307x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí