Alfa a Omega

Alfa a Omega

Anotace: opravdová minipovídka o koloběhu života...

Jedné mrazivé bezměsíčné noci.

Pozdní večer. Šla. Třeskutý mráz. Zamyslela se. Nevnímala okolí. Nikde nikdo. Vzhlédla k nebi. Bez hvězd. Pára od pusy. Třásla se. Tesknota. Zrychlila. Je jí tepleji. Ticho. Za městem.
Klid. Chtěla by společnost. Chtěla by být sama. Je sama. Zmatená. Noční procházka. Rybník. Zamrzlý. Vstoupila. Na led. Šla. Klouzala se. Chtěla dojít doprostřed. Mráz. Led. Musí být pevný. Snad. Vzrušení. Sama. V noci. Uprostřed rybníka. Poskočila. Radost. Konečně! Zase cítí radost! Praskot. Neslyší. Sama. Uprostřed rybníka. Led. Povolil. Jak je to možné?!? Ledová voda. Těžký kabát. Mrazivé bodání. Do morku kostí. Sama. Nikde nikdo. Poslední myšlenka. Je sama. Konec...

Jedné mrazivé bezměsíčné noci.

Dva páry očí. Světlo svící. Hřejivé světlo. Měkké světlo. Dívají se. Na sebe. Ticho. Touha. Všude kolem. Letmé doteky. Chvění. Pohled. Pohlazení. Láska. Blíž. Blíž. Ještě blíž. Kapička. Potu. Stéká. Po zádech. Splynutí. Dvou duší. Splynutí. Dvou myslí. Splynutí. Dvou těl. Přerývaný dech. Odevzdání se. Cele druhému. Se vším, co jsem. A co mám. Souznění. Tlukot srdce. Počátek něčeho nového...Nový život...
Autor Crawler, 03.01.2008
Přečteno 281x
Tipy 2
Poslední tipující: animovaný medvídek Pů
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hodně zajímavý styl psaní..možná už jsem to někde četl na jiném lit. serveru,možná se tedy opakuji,ale líbí se mi to :)

06.08.2009 15:09:00 | animovaný medvídek Pů

Děkuji za komentář, je to taková má prvotinka a spíš takový pokus, takže jsem ráda za jakékoli připomínky, díky:-)

12.01.2008 14:23:00 | Crawler

Osobně teda dávám přednost dlouhým košatým větám, protože se potřebuju vykecávat, a když naopak zas něco čtu, tak se ráda dozvídám spoustu podrobností... Ale to samozřejmě neznamená, že nemůžu ve svém vkusu udělat výjimku:o).
Tohle mi přišlo hodně naléhavé, už tím, jak to bylo celé zkratkovité a zrychlené, což byl možná i účel.
Ale přece jen si neodpustím:o) - když ty dvě části představují protiklad, možná by nebylo špatné naznačit ten protiklad i slohově.
Barbarsky se přiznám, že ke konci už mi to přišlo spíš jak telefonní seznam jednočlenných větiček.

11.01.2008 19:19:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí