Jsem ta, které to došlo

Jsem ta, které to došlo

Anotace: ...

Viděla toho dost. A zároveň málo. Hrozně moc málo na to, aby dělala nějaké závěry. Jenže ty ona dělala ráda. Dělalo se jí z toho špatně. Bylo jí ublíženo. Ublížila i ona sama? Je blázen - mluví sama se sebou. Co jiného jí zbývá? Zastavila se na konci.
" Tak tohle je ono? O to tady celou tu dobu jde? " zeptala se s údivem.
" Hm.. " odpověděl ten, co stál vedle ní. Nechápavě se na něj podívala.
" Ano, přesně o tohle celou tu dobu šlo. Jednoduché, že? Není na tom nic složitého.. a ani nikdy nebylo.. Jen hledáš chyby tam, kde nejsou.. Srovnej si to v hlavě.. všechno.. " Špatný vtip, špatný sen. Probudit se. Prosím!
" A... " zaváhala.. Podíval se na ni, v očích otázka.
" A když už je pozdě? " doplnil ji. Tiše přikývla a dál sledovala ten chaos.
" Tvůj problém. Času jsi měla dost. Někteří říkají, že nikdy není pozdě. Druzí je doplňují větou: Nikdy neříkej nikdy. Všechno máš ve svých rukou, všechno. Všechno je to na tobě. Lidé někdy dokáží víc, než si myslí." zasnil se. I on chyboval. Mnohokrát. I on ublížil.
" Takže... takže.. tohle je fakt ono? " Stále nechápala. Bylo toho na ní moc?
" No jasně. Čekala jsi snad víc? Nebuď tak nedůvěřivá, říkám ti pravdu. Tady se nelže. Tohle je ono. " Rozhlédl se. Ona také. Byl čas jít.
" Děkuju. " Hlesla. Na nic víc se nezmohla. On byl poslední záchrana. Usmál se na ni, ani on sám více nedokázal.
. . .
Koupila si bílé triko. A na něj černou lihovkou napsala text :
JSEM TA, KTERÉ TO DOŠLO .
To, že jí v tom někdo pomohl, tam nenapsala - bylo by to příliš dlouhé. Ten text byl úžasný. To triko bylo úžasné. Ale líp jí nebylo. Potřebovala to, co neměla. Stačilo přitom děsně málo. Nebylo jí to dopřáno. A ona? Bála se.
. . .
Když se za čas vrátila tam, kde byla s ním, stále na sobě měla to triko. Ale tentokrát tam stála sama, on vedle ní nebyl. Na tom triku byl stejný text jako tenkrát, vše beze změny. Stála tam, opírala se o zábradlí, upíjela víno ze sklenice a zvláštně se usmívala.
" Takže tohle je všechno. O to tu jde. " Uchechtla se. Sledovala modrou oblohu, svítící slunce. Lehla si do trávy. Cítila, že je šťastná.
" O to tady celou tu dobu jde.. " smála se.
Autor katttka.k, 06.01.2008
Přečteno 336x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí