Pán profesor!

Pán profesor!

Anotace: Mali sme napísať nejaký prejav do školy..Vzala som to s humorom a napísala takýto dríst..lepšie než písať o EU ;) a dostala som 2..pche..:D A týmto textom nechcem nikoho uraziť..je to jednoducho úloha ;)p.s.nie všetko z mojej hlavy;)väčšina

Pán profesor, spolužiaci, rada by som vás privítala na dnešnej prednáške. Dnešný svet prináša mladým ľuďom aj zopár problémov. Problémov, ktorým je občas ťažké čeliť, ale nič tak strašné, čo by sa nedalo zvládnuť. Áno, drahí prítomní, táto prednáška bude venovaná práve našim najvnútornejším pocitom. Presnejšie, smútku. Ak sme smutní, nachádzame sa akokeby v inom svete. Niektorí vyjedajú chladničku, pozerajú romantickú Rosamulde alebo napíšu zúrivú báseň. V poslednom období sa však rozšíril iný trend. Keďže chceme kráčať s módou, asi sa ním máme riadiť aj my... A z toho mi vyplýva zaujímavé tvrdenie a téma mojej prednášky:

SOM SMUTNÁ, ASI BUDEM EMO
alebo
EMO AKO NOVODOBÝ ROMANTIZMUS.

Ako som si tak kráčala mestom, stretla som dievča. Čierne vlasy, čierny odev, lebky a kostričky, kanady na nohách, ofina cez pol hlavy. Ono by to bolo všetko v poriadku... Len keď sa mi otočila chrbtom a ja som zbadala jej čiernu tašku s nápisom EMO...
Práve títo emáci urobili zo svojho smútku akúsi ukážkovú módu. Ak si smutný, správaj sa ako emo. Inak nie si smutný naozaj. Obliekaj sa ako emo. Miluj emo obrázky.
Emo.. čo to vlastne je?
Originálny význam slova emo pochádza z anglického slova emotional... výstižné.. Viac sa mi páči charakteristika emo ako „výhovorka pre chlapcov, ktorí sa správajú ako dievčatá“ ... No, áno, to znie dôveryhodnejšie. Ako vlastne emo vzniklo? Podľa mojich informácií, sa začiatok ema budoval práve u nás. K vzniku mu pomohla aj slovenská kapela Gladiátor. Kto by nepoznal ich pieseň, ktorej úryvok vraví za všetko:
Vytrhnuté srdce ti na dlani ponúkam, viac už nemám, no ty aj tak stále moje meno nepoznáš...
Emo ako vyšité. 1. znak: vytrhnúté srdce: kto by nepoznal všetky tie hodnotné emo obrázky, chlapec s dierami namiesto oči, vytrhnutým srdcom, a vetou: Darujem ti srdce z lásky... Škoda len, že to vzali tak doslovne. Aj v mobile mojej sestry nájdem pár takýcht obrázkov. Ináč je celkom v poriadku. Len sa jej páči umenie typu „zarezaná žiletka v hornej pere“....
2. znak: pasáž „no ty aj tak stále moje meno nepoznáš“... emo chlapci a dievčatá trpia komplexom neviditeľnosti... nikto ich nevidí, nepočuje, nevníma, nemá rád. Majú len jeden druhého a poznajú sa podľa oblečenia. Pravý emo by mal byť síce stále smutný, ale nevadí, ak po meste chodia aj tí vyškerení. To je podľa nich úplne normálne..že majú občas dobrý deň J
A ďalej.. vedeli ste, že aj No Name sú priekopníkmi ema na Slovensku? Minule som sa podrobne pozrela na ich texty a bolo mi to jasné. Začalo sa to Kristínkou, coververziou populárneho hitu od Petra Nagya.
Spíš, Kristínka, snáď len spíš, neverím, poď a vstaň, ten pád bol možno len klam...
Stavila by som sa, že ten pád nebol len klam, ale ani náhoda, a že Kristínka mala čiernu ofinu cez pol tváre. No a potom Žily.
Ďakujem ti, že sme spolu žili, ja preťal som si žily.
Najslávnejší refrén našej krajiny, ktorý sa povinne učia aj detičky v škôlkach spolu s melódiou odrhovačky Voda čo ma drží nad vodou. Môže byť niečo ešte viac emo ako toto? Príbeh neopätovanej lásky, chlapec na ňu minul posledné peniaze a ona mu dala kopačky. Tak si podrezal žily. Jasné jak facka. A celé Slovensko, ba aj Česká republika, im na to skočila. Darmo sa Igor Timko kryje za začínajúcu plešinu a ostatní členovia za sporiadaný imidž otcov rodín. Sú to emáci!
Treba spomínať aj Ty a tvoja sestra? Emo chlapci sú známi svojou bisexualitou a práve si tu jeden z nich vylieva svoje srdce z náklonnosto k dvom súrodencom, bratovi a sestre. Kto vyhrá? Alebo Večnosť. Spievať o smrti je totálne emo. Dokonca majú emo aj v mene. nO naME. EMO. Čím to je, čím to je?

No a tak sa tieto super pesničky dostala na YouTube.com a videlo ich tam veľmi veľa ľudí, mnohí boli zvedaví, čo to znamená, preložili si to a hit bol na svete...A emo tiež.
Možno niektorí z vás poznajú francúzsky film „Ľúbi ma, neľúbi ma.“ Zamilovaná dievčina poslala milému doktorovi srdce...V krabici, pekne zabalené. Úžasný film, niečo ako návod pre emo...Srdce je to tiž veľmi dôležité.

Pravý EMOboy sa chce zabiť. V podstate je už mŕtvy, len sa ešte lúči s krutým svetom. Pravý EMO nosí vlasy cez oči, aby sa nemusel dívať na to ako svet ubližuje africkým deťom a dobrej muzike. Pravý EMO si oblieka čierne háby, aby na nich nebolo vidieť slzy a krv.
Potom je tu ešte zástup falošných EMOv, tí vyzerajú a chovajú sa úplne rovnako, len sa nezabijú, nevedia kde je Afrika a už vôbec nie, že tam sú nejaké deti, a tajne doma si občas pustia Fun radio.
Veď ako dlho sme znášali zajakavého Konráda? Emo jednoduch putuje po celom Slovensku a vidieť Emo skupinku 13ročných detí v Kochanovciach, tak to som mala dosť.

EMOgirl je dievča, ktroré sa oblieka v Emo štýle, má emocionálnu osobnosť, počúva Emo hudbu. EMO girls sa rady vodia za ruky s ostatnymi Emogirls, Emo boys, Emo kids. Väčinou sú smutné a nedívajú sa ľudom do očí. Ich vlasy sú buď tmavo hnedé, čierne alebo blond, ale ofina zakrýva tvár. Nosia tmavo namaľované oči. Väčšina z nich sú vegetariánky alebo vegánky. Sú veľmi smutné, píšu básne. Ich oblečenie spočíva v pásikoch, tesných rifiach a velkych farebných náramkov, môzu nosiť tiež hranaté okuliare s čiernym rámom.
Piercing je zväčša na pere.

Taká je charakteristika emo, pravých smutných občanov. Tých, ktorí city vyjadrujú a nehanbia sa za to. Škoda len, že sa to niekedy preháňa. Smútok človeka sa nevyjadruje oblečením, vlasmi či nechtami. Väčšina normálnych ľudí to chápe. Emo sú v podstate pózeri snažiaci sa niekam patriť. Tak, len nech strašia v mestách. My si radšej poplačme.

Ofiny 4ever !
Autor Seychelly, 11.01.2008
Přečteno 424x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí