Čekají

Čekají

Anotace: Co když se nedočkají

Zatímco tu sedím a píši, někdo na mne čeká. Chtějí jet na chalupu a já píšu. Úplně to slyším, kde se zase ten blb poflakuje. A mají pravdu, jsem tu. Jen jsem Vám to chtěl sdělit jaké to je, když dáte přednost virtuální realitě před reálnou virtualitou.
Autor umělec2, 31.01.2008
Přečteno 345x
Tipy 2
Poslední tipující: Judita
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ráno
večer se zdařil. Lehnout jsem si šel až v šest ráno. Sám. Stejně by to nemělo smysl. Spali jsme v Řevnicích u kamaráda. V hospodě nás bylo hodně přes třicet lidí. Slavili se narozeniny. Kapela hrála do příchodu nějaké čarodejnice v županu. Ta vešla do sálu ve čtyři ráno. Bylo to docela zjevení. Měla neuvěřitelnou odvahu a dosáhla kýženého cíle. Kapela skutečně stichla.
Pak už šlo jen o přežití. Piva nepočítám, panáky jakbysmet. Pije se obvyklé kafe s rumem následuje zelená s rumem pro zklidnění, griotky spreit a opět návrat k pivu. Divoká noc se dehrála v Halounech. Je to nedaleko od Řevnic i když to „nedaleko“ platí pro vozidlo ne však pro pěší jak se ostaně ukázalo při raním návratu. Přítele co slavil obdržel mnoho darů. Nejvíc jich bylo ode mne. Nebývá to zvykem. Téměř celý den jsem je připravoval. Nechtělo semi utrácet tak bylo vybráno z toho co mám a většinou již nepoužívám. Příkladem může být travní sekačka, elektrody pro sváření, mnoho knih a časopisů, širm pro lampu, kuš, tatranka, krosna.

02.02.2008 10:37:00 | umělec2

A nejsi jediný...

31.01.2008 18:53:00 | Traci

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí