minulost, přítomnost... budoucnost...

minulost, přítomnost... budoucnost...

Anotace: chyb je asi hodně, možná to nemá děj, ale ty co mě znaj, to pochopěj...

PŘÍTOMNOST:

Nemůžu si vzpomenout na to, co se stalo... Kdy vlastně, co? Dnes? Včera? Před týdnem? Před měsícem? Nevíš, viď.. Já už taky ne, protože si nic nepamatuju.. Vlastně ani nevim, kdo za to může...

MINULOST:

-Kubo pojď, zavoláme taxi. Už mě to tu nebaví.- Dneska jsme spolu 2 roky a ty jsi to chtěl oslavit u kámošů na chatě. Místo aby jsi byl se mnou, tak si se musel zase opít...
-El, dopiju pivo a pojedem s Lízátkem.-
Aby jste pochopily, Lízátko neni nikdo z jeho party, ale jeho auto, který je křiklavý, až to bije do očí...
Nechala jsem se od Tebe přemluvit a vyrazili jsme tvým autem a nechala tě řídit, i když vim, že si měl v sobě alkohol.
Kdybych tě aspoň dokázala přemluvit, aby sme si zavolali taxi, ale ty jsi tak strašně tvrdohlavej. Nasedli jsme a jeli. Jako vždy, když máš v sobě alkohol, máš chuť na sex. Ani dneska to nebyla vyjímka.
Nepila jsem tolik, abych věděla co se může stát, ale když tobě nejde odolat. Šeptáš mi ty něžný slůvka a já se ti poddávám. Zastavíš co nejrychleji na kraji silnice a chtěl si jít na věc, ale já si uvědomila, že nemůžu.. Pochopil jsi to. Vždycky jsi mě chápal. Pomalu jsme se rozjížděli. Chtěl jsi mi dát pusu, jako vždy, když jsme nastoupili do auta.
Nemohl jsi vědět, že bude naše poslední..

PŘÍTOMNOST:

Jediný, na co si vzpomínám, je ta prudká zatáčka a silný troubení.

Teď tu ležim a čekám, kdy za mnou něko přijde a řekne mi, že jsi to přežil a že budeš v pořádku. Že za mnou přijdeš a řekneš, miluju tě El, že mě obejmeš a budeš tu se mnou, i když nebudu nikdy už moct chodit....

Slib mi, že tu pro mě budeš a že mě budeš pořád hlídat.

I když nebudeš u mě, budu pořád doufat, že na mě koukáš a že jsi všude okolo mě.

BUDOUCNOST:

-Kubo? Co tady děláš....?-
Autor BlackQueen, 08.02.2008
Přečteno 534x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí