X a Y Protiklad

X a Y Protiklad

Anotace: XXX

Sedni a vyprávěj svůj příběh. Jak kdysi dávno stál si tam sám a pak ses našel. Tvoje cesta vedla kudy se dalo. Viděl jsi spoustu věcí a potkal spoustu zajímavých věcí. Teď znova jsi sám a hledáš kudy jít dál. Máš vztek a máš deprese. To nezmění nic na tom, že se musíš kamarádům otevřít. Více je ti líto, když ti dobrý přítel podrazí nohy. Nechá tě ležet nehybně na místě. A dál je to jen tvoje víra, která tě přinutí znova vstát a jít dál. Nebo radši zůstaneš ležet a budeš přemýšlet proč? Kolikrát mi říkali, že život nebyl, není a nebude k nikomu fér. Další důvod k cestě. Těžké a dlouhé, která na tebe čeká. Tak podej mi ruku a já ti pomůžu nahoru. Potřebuješ vědět, že se máš na koho obrátit. Tak já tady stojím jen pro tebe. Dokážeš mi věřit a pochopit, co jsem ti právě řekl? Protože všechna tvá láska se vytrácí, ale ty máš komu ji dát. Pravda nebo spíš lež. Nechci, aby tvé srdce přestalo tlouct a tvé city odešly. Už jen pár kroků. Jen mírný kopec nahoru. A zase budeš se smát. Klidně žít dál a co já? Budu čekat, až zase ztratíš naději. Budu čekat na tebe. Já tě chytím a nepustím. Jsem tvůj ochránce!!
Autor Breg, 28.02.2008
Přečteno 429x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí