Rozhlédni se (7)

Rozhlédni se (7)

Anotace: ...tak píšu pro Kes:o) ta jediná si napsala o pokráčko tak doufám že jí nezklamu...

Uběhla delší doba ale v podstatě jednou z nejlepších zpráviček je, že už sem si konečně sehnala práci a je ze mě v rámci možností spokojenej člověk. Práce mě baví, prachy dobrý, lidi v práci taky..super je že je to firma zabývající se stavebnictvím takže v kanclu sedí jedna mladá holčina vdaná..a já nezadaná. A denně se tu otočí tak dva tři kluci co pro nás dělaj ve směs od pětadvaceti vejš...což bylo velmi milé překvapení:) a aby toho nebylo málo tak za měsíc pojedu na dvoudenní školení (já a šest kluků :o)
V současné době chlapy neřešim a nechávám všemu volný průběh..jen se tak ROZHLÍŽIM :-D a musím říct že to co vidím kolem sebe se mi docela líbí. Tonyho sem vypustila z hlavy a denně se chválim jak sem šikovná že mu nenapíšu páč se mu už přece nebudu vnucovat..a když se nepochválím tak to za mě nikdo neudělá:) S Davídkem jsme v takovém "vlažném" kontaktu..občas ICQ sem tam nějaká ta smska..není to špatný. V současnosti si prostě tak nějak rovnám život. A probírám své přátelé protíže "je to třeba" Párkrát sem se spálila ale stále sem se nepoučila. Už sem to pochopila. Lidi se mění a ubližujou a já už si nechci nechat ubližovat. Moje kamarádka se na mě totálně vykašlala kvůli klukovi!! Chápu že chtějí bejt spolu ale když jsou na nějaké akci tak na něj kouká jak na boží obrázek, a když si ten kluk naplánuje něco jiného tak ona zůstane doma. Píšu jí, ať se mnou něco podnikne tak se dozvím, že když tam nebude Honzík tak že nejede. Nemáme si co říct protože už jsme si více jak tři měsíce pořádně nepopovídaly a už nemáme přehled co tu s¨druhou trápí nebo těší..prostě se přestáváme znát je to blbý ale je to tak. Nejhorší pro mě je , že takhle už sem jednou přišla o nej kamarádku. Jedno ponaučení si z těhle podpásovek ale odnášim...nikdy nechci být na svém klukovi závislá, myslím, že sem viděla dost odstrašující příklady, abych to i dokázala. Podle mě je pro vztah hodně důležité udržet si vlastní koníčky, názory a přátele. Jasně je to hodně o kompromisech ale vztah přece není o tom, podřídit se ve všem druhému, trávit s ním všechen čas, vše a všechny okolo vypustit.. jestli jo tak chci být možná radši sama. V takovém případě by pro mě vztah byl vězení. A já potřebuju svobodu a důvěru, sem kontaktní člověk, se spoustou koníčků prostě si nedokážu představit že bych všechno a všechny najednou vyškrtla ze svého života a trávila čas jen s jedním človíčkem. Mám strach že bysme se brzo omrzeli okoukali..

Co ty na to?? Sem "divná"..? :o)
Autor pohodářka, 29.02.2008
Přečteno 266x
Tipy 1
Poslední tipující: Kes
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Si piš že okoukali :). Já se svým chlapem žiju a čas spolu trávíme tak jako sporadicky. Máme každý své přátele.
Jen tak mimochodem - furt řešit akorát chlapy je vopruz. No uznej. Já teď třeba spíš řešim ženský *se zubim* haha :-D
Jo a ženská, ještě jednou napíšeš můj nick se dvěma SS, tak si Tě najdu, si piš!!! Gr. Takhle mi prznit nick.

05.03.2008 15:43:00 | Kes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí