Nešťastná náhoda

Nešťastná náhoda

Anotace: Jak se ze slušného člověka může stát feťák

Asi tak před půl rokem se mi stala zatím nejhorší věc v mém životě.
Přišel jsem domů ze školy a máma mi řekla že na zahradě našla krabičku s trávou a ptala se mě jestli není moje.samozřejmě že nebila, já bych trávu nikdy nehulil a ani začít sem nechtěl.Ale máma tu krabičku na zahradě nechala a já neodolal a musel si ji vzit.Ne proto abych ji vyhulil ale abych se mohl pochlubit kamaradům.Tohle mě už lákalo dřív když se furt pohybuju ve společnosti feťáků a vyhulenců.
tak sem druhý den vzal trávu za kamarádama a jeden z kamarádů řek že to vyhulíme.Já blbec souhlasil.Tak sme amatérsky ubalili jointa.Vzal sem filtr od cigára co sem vykouřil a kolem vobmotal papírek a narval do toho trávu.Pak sem to zapálil.Ze začátku nic moc ale pak se mi začala trochu motat hlava a zažínalo mi to chutnat.Za chvíly sem byl totálně mimo a pak sem asi půl hodiny čuměl do země.Prostě sem byl "sjetej".
Za ten tejden sem si dal eště asi dvakrát.A tak sem na tom začal ujiždět.Pak sem to musel mít snad každej den.
Horší bylo že když sem si kupoval trávu tak sem neměl na cigára ani na chlast, tak sem doma vždycky nakecal že potřebuju peníze na něco do školy a za ten měsíc sem celkem dobře vyšel.
Kvuli trávě sem ztratil spoustu kamamrádu ale nejhorší bylo že sem stratil milovanou osobu.Někdy sem se nad sebou zamyslel a řekl sem si "pokus se přestat".Nešlo to když se se stále pohyboval mezi partičkou těch vyhulenců.Byly to moji jediní kamarádi.
Nikdy před tim mě nenapadlo že byl se ze čtrnáctiletého slušného kluka moch stát feťák.Ale stalo se a dokonce života si to budu vyčítat.
Ale musel sem s tím něco dělat.Nechtěl sem se s tim svěřit nikomu z dospělých ale naštěstí to ani žádný nezjistil.Najednou sem si řekl že budu silnej tak sem začal chodit do internetový protidrogový poradny.Ze začátku mi to moc nepomáhalo ale pak sem zjistil že tahle poradna má sídlo v Jihlavě. Začal sem tam dojíždět a opravdu to začalo fungovat.Tam sem se mohl aspoň někomu svěřit.
trvalo to asi půl roku ale fungovalo to.Začal sem si kupovat nikotinový žvejkačky ale jelikož byly dost drahy tak sem neměl na chlast, a tak sem přestal i pravidelně pít.
Teď už žiju rozhodně lepším životem a už se nestýkám s těma kamarádama feťákama abych do toho zase nespad.Všechno už je skoro jako dřív.

Tohleto nikomu nepřeju a dopředu říkám jestli něco takovýho zkusíte tak si tim poserete velkou část života.Může te ztratit kamarády, milovanou osobu ale může se stát že stratíte i rodinu.
Autor Dubínek, 22.03.2008
Přečteno 397x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Důležité životní rozhodnutí...

20.05.2008 23:17:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí