Nejsilnější kafe

Nejsilnější kafe

Anotace: ...prostě jen páteční večer. Připomenulo se mi to díky povídce od verun.

Byl to páteční večer. V tom klubu se to zrovna začlo slušně rozjíždět a já jen seděla u baru a pozorovala jak se schází pankáči. Užívala jsem si to. Obě skupiny byly skvělý. A já nemusela přemejšlet, jen jsem žila a přišlo mi to ideální.
Popíjela jsem kofolu a pak sem si koupila kusovku. V rohu stál jeden kluk. Koukala jsem na něj už v buse. Měl skvělý oči, takový úžasně živý. Tak jsem k němu prostě šla a poprosila, jestli by mi připálil. Usmál se a vytáhl z kapsy zapalovač. Tak jsem se taky usmála a poděkovala. Připadala jsem si trochu jako nějaká děvka, ale v podstatě mi bylo fajn. Ale kdykoliv sem se na něj koukla, vzpoměla jsem si na tebe. Divný.

Ale bylo mi fajn. Dost fajn. Jak říkám, drželo mě to, že jsem nemusela myslet. Nemusela jsem myslet vůbec na nic. Jen jsem koukala na pódium a měla skvělou náladu. Minuty se prostě naplnily zvukama a jen ty je nesly dál. Prostě jsem tam jen stála a kouřila, i když jsem už přestala. Byl to měsíc co jsem byla zas hodná holka. Ale asi mi nějaká ta rebelie chyběla. Předtím se ve mně něco zlomilo a já už kouřit nechtěla. Teď se to zase zlomilo zpátky a já věděla že pak někdy umřu.
Přemýšlela jsem o tom, kterej okamžik bude ten poslední a ukázalo se, že poslední bude jen cigareta o půl dvanáctý.
Nešlo by se mít líp. Jasně že jsem si vzpomněla na večery v Brně, ale zjistila jsem, že jsem si je nestihla ani pořádně zapamatovat. Byly to jen kousky momentů, který jsem povýšila na štěstí. Asi to bylo štěstí. Už si to nepamatuju. Možná mi ale chybí jen proto, že byly nejspíš poslední. Zbyly mi jen ty nechutně silný pocity z toho. Jenže na ty myslim až teď. Ten večer držely hubu. Jen když se viděly v zrcadle, vypadalo to na problém. Vždycky když se sama sobě podívam do očí, je tu nějakej problém. Je tu něco většího než celej svět a to mě drtí vyčítavým pohledem.

Hlavní je myslet na to, že žijete.

Ta myšlenka je silnější než kafe. A má víc procent než absolutní líh. Je to to nejopravdovější ráno, jaký jste kdy zažili. Takže je třeba ho pořádně užít.

... tak do toho.
Autor mattoni.uz.neni, 06.04.2008
Přečteno 308x
Tipy 4
Poslední tipující: KockaEvropska, embryo v hlave
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to ta nejkrásnější věc, když ti všechno stoupne do hlavy /a cítíš se jak bublinka v coca cole - i když já jí teda nesnášim :D / a ty už se pak můžeš odreagovat.... někdy si říkám, že nedokážu přestat myslet... nebo prostě vzpomínat a přžčmýšlet o tomhle všem....de to...prostě to jen chce najít cestu.... a asi jen.... ZIT

06.04.2008 19:01:00 | stmivani.na.lepsi.casy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí