Erotické sny

Erotické sny

Anotace: Nebyla jsem tam, kde jsem měla být. A vůbec všechno bylo jinak...

Dopadla jsem špatně, nejspíš hlavně vlastní vinou. Vzpomínám, čím to vlastně začalo. Asi těmi sny…
Ale napřed bych měla povědět něco o sobě. Je mi 32 let, mám 2 malé děti,se kterými jsem doma na mateřské dovolené, naštěstí už jsou tak velké, že budou moct jít do školky a já pracovat. Moje manželství nebylo úplně podle mých představ. Výchova dětí, starost o domácnost mi dávala docela zabrat, neuměla jsem se odreagovat, připadala jsem si tak trochu jako zavřená v kleci. Udělat si s manželem hezký večer s lahví vína, při sledování filmu nebo pouštěním hudby a následným milováním, už pro mě nebylo nic, co by mě lákalo nebo snad nabíjelo. Spíš naopak. Ráno jsem byla rozlámaná a nevyspalá ještě víc než obvykle, zvlášť když se k tomu přidalo i vstávání k dětem. Prostě už nebylo na co se těšit. Jeden den jako druhý, stejné malé radosti, stejné povinnosti, podobné starosti, obdobné řeči u večeře, u snídaně, společné nákupy a nedělní vycházky s dětmi. Vlastně jsem na sex nikdy moc nebyla, ale teď už jsem zájem ztrácela úplně, když jsem se nechala přemluvit, nestálo to vůbec za to. Manžel nějakou dobu snášel mé výmluvy a když to začal vyžadovat, tak se mi zprotivil nakonec i on. Stereotyp pokračoval, až ho trochu narušily ty moje sny.
Začaly se mi zdát sny o jednom spolužákovi z gymplu, erotické sny o Mirkovi. Mirek se mi vždycky líbil, přitahoval mě, vypadal dobře a trochu se lišil od ostatních kluků, bylo v něm něco tajemného. Kdysi jsem do něj byla zamilovaná, platonicky, nikdy nic nebylo. V těch snech jsme spolu došli o dost dál než tehdy, ale nikdy ne dost daleko, jak bych já ráda. Sny probíhaly vždy podobně. Byli jsme si blízcí, já ho sváděla, on mi už téměř podléhal, ale v poslední chvíli jsem se probudila nebo slibný vývoj něco narušilo. Začala jsem toho být plná a taky trochu rozčarovaná, musela jsem na to myslet i přes den, byla jsem roztržitá a utrhávala se na děti i na manžela. Prostě jsem chtěla, aby už konečně aspoň v tom snu bylo dokonáno, aby se stalo něco víc.
Ale jediné, co se opravdu stalo, bylo, že mi došla pozvánka na třídní sraz. A já to vzala jako výzvu a okamžitě potvrdila svou účast. A sny skončily, myslím to vážně. Říkala jsem si, půjdeš tam, uvidíš se s ním a zjistíš, že už vůbec není tvůj typ, že je to celé blbost a budeš mít klid. Ale zatím jsem klid moc neměla, teda v noci ano, sny už nepřicházely a nepřicházely dokonce vůbec žádné sny. A já tak trochu začala snít ve dne. A taky večer v posteli,než se mi podařilo usnout, ležela jsem vedle manžela a snila o tom, co už v noci nepřicházelo. Vyhrabala jsem staré fotky a občas jsem se na ně přes den šla podívat. Přiblížilo se datum srazu a já se chystala, nový účes, nové džíny. Pojala jsem to i jako návštěvu u rodičů s dětmi, manžela jsme nechaly doma. Naši stále bydlí v místě, kam jsem chodila do školy, je to ostatně asi půl hodinky cesty autem. Takže jsem naložila děcka do auta a rozjela se vstříc svému osudu.
Nevím, co teď čekáte, že se stalo. Každopádně já to nečekala, mohlo mě samozřejmě napadnout, že Mirek na sraz vůbec nemusí přijít, ale já byla tak popletená těmi sny, že jsem si to vůbec nepřipustila. Kdyby bylo zůstalo jen u tohohle zklamání, ale mě čekalo ještě další, které bych vám nikomu nepřála zažít. Ale nebudu předbíhat. Povím vám všechno popořádku. Mirek nikde, když jsem se po něm pídila, dozvěděla jsem se, že se nedávno oženil do Austrálie. Dál ode mě už to nešlo. Najednou jsem si začala připadat trapně a nemožně a ještě ke všemu jsem nevím proč měla pocit, že to moje zklamání na mě musí být vidět. Měla jsem si dát nějaký alkohol, prostě to zapít, ale cucala jsem colu a snažila se tvářit, že se bavím. Byla to chyba. Ještě tehdy mohlo být všechno jinak, ještě jsem to mohla zvrátit, ale to vím až teď zpětně. Spolužačky vyrukovaly se svými osudy, ta rozvedená, další stále svobodná, jiná bezdětná, tu nechal přítel. Došlo i na fotky a holky byly z mé rodinky celé pryč. „Teda ty se máš, Vám to spolu ale sluší, ty jsi snad jediná z naší party, co jí to vyšlo. Jak to děláš, hele víš, že jsme ti toho tvýho docela záviděly, on je snad ještě větší frajer než dřív“. Přiznám se, že jsem z toho byla trochu paf. Zírala jsem na naše fotky a zkoumala manžela na nich a trochu vrtěla hlavou sama nad sebou a nestačila se divit. Protože najednou se ty moje pocity, nejenom ty dlouhodobý, ale i ty bezprostřední nějak promíchaly, všechno to erotické snění a představy zapadly do reality. A já byla tak nějak po dlouhé době ráda, že toho manžela mám. A kdyby v tu chvíli nezavolal, tak bych to normálně ustála a ještě pořád to mohlo dopadnout moc dobře. Ale on mi na ten sraz zavolal. A byl docela milý, ptal se, jestli už tam jsem, jak se bavím, že je rád, že mám taky nějaké rozptýlení, že mi to přeje, že naši pohlídají děti, tak ať si to hezky užiju, že potom budu vyprávět, no a taky pozdravoval holky. Byly z toho úplně dojatý, prostě prototyp ideálního muže a já se nechala nějak strhnout nebo co a najednou jsem prudce zatoužila přijet za ním domů a sladce ho překvapit. Děti nechat u našich a vynahradit mu, co jsem mu odříkala. Co vám mám povídat, byla jsem z té představy celá pryč, úplně vzrušená. Musela jsem to udělat. Rozloučila se, zaplatila. Před domem rodičů nasedla do auta a ujížděla domů, s představou sexu s manželem. Trochu se stydím, ale na druhou stranu, cítila jsem se báječně, dobrodružně, mé představy běžely jako utržené ze řetězu, ale zastavily se a já tvrdě narazila.
Možná už tušíte, jak to dopadlo, když to neměl být happyend…Měl doma jinou, měl milenku a volal mi proto, aby se oba ujistili, že jsem opravdu tam, kde mám být. A já nebyla tam, kde jsem měla být. A tak se teď budeme rozvádět.Důvod proč jsem v tu noc za ním přijela jsem mu neřekla, možná by se divil. Ale prostě už je na to pozdě a je mi samozřejmě líto.
Autor sioned, 12.04.2008
Přečteno 397x
Tipy 14
Poslední tipující: Onqa, Bíša, carodejka, jehlaspichlas, Someday, Rbb, genca
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

nasere, ale zivot uz je takovej.. nekdy lepsi nevedet, netouzit.. libi, stylisticky i obsahove

13.05.2008 07:07:00 | Jen tvůj anděl

Krasna povidka ze zivota ano casto to tak je... libi se mi .

07.05.2008 20:25:00 | carodejka

Nejlépe se píše o tom, co nejlíp známe: rozvody, svatby,
pohřby, monotónní proud všedních dnů, nazývaných stereotypem. Myslím, že se ti něco podobného přihodilo
a dnes jsou podobné typy věcí na denním pořádku.
Partneři si spolu nepromluví, co je trápí, stydí se,
proto vyhledávají psychology, psychiatry, sexuology,
aby zjistili, proč jim vztah nefunguje. Další roli
v tom hrají děti, kteří v tom nechtěně gradují apod.

Proto jsem nebyl překvapen ani závěrečnou pointou.
Chlap zná chlapa, žena zná ženu. Závěr? Nerozumněli si,
nesdělili si, co je trápí. A od toho vztah přece taky je.

06.05.2008 10:28:00 | jehlaspichlas

Moc se mi ta povidka libi!!:)

18.04.2008 21:13:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí