Sestřičce

Sestřičce

Anotace: Mám tě ráda..

Tak moc pro mě znamenáš..Tak moc tě chci hned teď obejmout a zakřičet: ,,To je moje malá sestřička a já jí budu bránit do posledního úderu mého srdce..Nikomu jí nikdy nedám..Nikomu nikdy nedovolím, aby jí ublížil..

..Pamatuješ, jak si v noci plakala?A mě tě bylo tolik líto..Šla jsem si sednout k tobě na postel..Sevřela sem tě v náručí..Stírala jsem ti slzičky z tvých malých narůžovělých tvářiček..

..Plakala si dál..Bála ses, že odejde..já tě k sobě ještě víc přitiskla a se strachem zašeptala: ,,Ona neodejde neboj..Zavři oči a spinkej..´´ Poslušně sis lehla a během krátké chvíle usnula.. Zůstala jsem vedle tebe ještě chvíli sedět a v duchu jsem si říkala jak moc tě mám ráda..

Pamatuješ, jak si mi pomohla, když jsem milovala? Když jsem měla zlomený srdíčko? Podívala ses na mě a řekla: ,, Nechápu tě.´´ Se slzami v očích jsem se na tebe podívala..Věděla jsi, jak moc mě to bolí..
..V tu chvíli jsi mi dala tolik rad..

..Divila jsem se..Nikdy by mě nenapadlo, že i ty jsi byla zklamaná..Že i tobě už někdo ublížil.

..To já se zachovala špatně..To já na tebe křičela, když si za nic nemohla..Musela jsem si svůj vztek vylévat zrovna na tobě.. Je mi to tak líto..

A promiň za to, že každou noc sedávám u tebe na posteli a šeptám: ,,Mám tě ráda zlato..´´
Autor Love.., 12.04.2008
Přečteno 355x
Tipy 8
Poslední tipující: Lylča, Everyday, Disordine, Ten_bez_přezdívky
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

todle jsi napsala taky moc pěkně , tvá sestra ma fakt štěstí že tě má

28.06.2008 07:24:00 | Everyday

sestřičko moc ti děkuju..

15.04.2008 17:48:00 | Zuz.ka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí