život

život

Anotace: je to o dívce ,která prožívá svůj život

Chtěla umřít.Rodiče se skoro pořád hádali její otec ,když nebyl v práci tak byl v hospodě a potom měl chuť jenom se s někým hádat.Celý svět se měnil.Proč?ptala se sama sebe,ale nedokázala si odpovědět.Musela se projít ,aby na to zapoměla,ale najednou začala plakat.Za co mě všichni trestají přemýšlela,vždyť já jsem nic neprovedla,utřela si slzy a raději šla domů.Ve vratech ji přivítal její malý pes.Začala se sním mazlit.Ty jsi jediný kdo mě má rád říkala mu a najednou ji začal lízat.S tebou si můžu ovšem povídat a nic mi neřekenš.
Autor delfinka1710, 13.04.2008
Přečteno 306x
Tipy 11
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka, čertíček, Martin Šimeček, Noc17, Juan Francesco de Faro, jára spots
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

jo, ne nadarmo se říká, že pes je nejlepší přítel člověka! Přeju ti hodně sil, ať vše zvládáš

02.08.2008 15:53:00 | Caracol

Piš, piš a piš.

02.08.2008 15:41:00 | Princezna.Smutněnka

Mám hodně podobnou příhodu,ale ještě smutnější konec.Toho pejska,jmenovala se Zorinka,mi nškdo otrávil.

30.04.2008 16:12:00 | čertíček

moc smutný,ale život je zlý taky prožívám špatný období zase.

22.04.2008 13:47:00 | Aluna

Ahoj Delfínko...víš delfín je moje nejoblíbenější zvíře..prostě ho miluju a 17 moje šťastné číslo...takže? Asi jsme nějak propojený piš dál holka psaní je svět, který Ti moc přeju..píšeš krásně..vydrž i kdyby Tě někdo kritizoval vydrž a piš je to krásný začátek...máš talent a nádhrný věk na to abych jednou stála ve forntě a chtěla Tvůj podpis...

15.04.2008 21:42:00 | Noc17

Ještě si moc mladá na to,aby si přemýšlela o smrti, ale budiž. Slohově je to na tvů věk slušný, to musim uznat. Ale uč, se ještě toho můžeš dost pochopi, ségra :)

15.04.2008 20:07:00 | Eruntano

Pamatuji si, jak jednou v televizi jeden chlapec říkal: "Ze všech lidí na světě má nejradši svýho psa."
Pejci jsou hezcí, ale mám s nimi i špatné zkušenosti (včetně opakovaného kousnutí v dětství a jentaktak jsem se ubránil napadení německým ovčákem před pár lety), takže k nim vždycky musím tak trochu hledat cestu. Ale dovedou být věrnými kamarády. To vím.

Je to smutné. To píšeš o sobě? (Na to nemusíš odpovídat.) Ať je to, jak je to, piš dál. Snad Ti můj vzkaz, který jsem Ti současně poslal, bude prospěšný. A klidně se zas ozvi.

15.04.2008 16:33:00 | Juan Francesco de Faro

hezký jestli to je z tvojeho života tak smutný ale takovejch osudů je spousta.... nejsi v tom sama víš.... a psi sou nejvěrnější nepijou nenadávaj a jen se tulej:-))) máš za jedna:-))

15.04.2008 16:02:00 | jára spots

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí