Klubovna

Klubovna

Anotace: je to o dívce ,která má svoji klubovnu,ale najednou se něco pokazí

Jednoho krásného dne to byli zrovna velké prázdniny ,jsem se rozhodla,že si udělám na zahradě klubovnu.Na ,tom místě kde měla být,byl dříve prasečí chlívek,prase v něm bylo,jenom týden,pak se tam už nevešlo.Já s mým taťkou,jsme se rozhodli,že tu místnost vyklidíme.Druhý den jsme začali.Trvalo,to přibližně 2 až 3 hodiny.Po týdnu ,jsem si na zeď nalepila plakáty zvířat. Na podlaze byly staré hadry,ten den mi moje sestřenice přinesla kus starého koberce,který vyhazovali,tak jsem si ho tam dala.Jak to zjistily moje kamarádky,že mám klubovnu,tak mi tam daly-přilepily na zeď ,zateplovací papír ,aby mi tam nebyla zima.Celkem nás bylo na úpravu klubovny 4 nebo 5 holek.Když už jsme to měly hotové,zavolala jsem mého taťku ,aby se šel kouknou on ,jenom vyvalil oči a začal s obdivem tleskat,všichni jsme se začali smát.Pak jsme tam dali novou pohovku a všechno okolo ,rádio,hrníčky,stolek a poličky.Moje kamarádka Denisa,mi tu klubovnu záviděla bylo to na ní poznat,nechtěla tam chodit.Už jsme tam párkrát jedly,jenom my holky.Pak začala škola a ,už jsme tam skoro přestaly chodit.Teď ,už tam nechodím já ani ostatní ,ale můj malý pes je to jezevčík zkřížený s kokršpanělem a má bílou lysinu.Před týdnen ,jsem tam byla sama a byla tam hlína,pak jsem se od mého táty dozvěděla,že pod prasečím chlívkem,jsou myši,ale oni vyhraboou ,jenom hlínu a ,jinak je nevidíte,tedy ,když je nehledá můj pes -my mu u nás doma říkáme myšilov od rána,do večra loví myši ,máme ho místo kočky,a kočky nesnáší.Ta Denisa ,asi něco řekla mým kamarádkám,prtože oni už tam nechtějí chodit,jenom jedna z nich.To je vše doufám,že se vám to bude líbit,kfyž tak se omlouvám jestli tam budou nějaké chyby.My jsme ještě v 6 třídě neprobírali čárky za podstatnými jmény třeba on a takhle.Za protože a aby atd to jo.
Autor delfinka1710, 15.04.2008
Přečteno 373x
Tipy 10
Poslední tipující: čertíček, Martin Šimeček, Jan Simon, Noc17, Juan Francesco de Faro
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Mám úplně stejnou zkušenost s klubovnou. A kamarádky? Závistivé kamarádky nejsou kamarádkami pro tebe. No, rdáa si od tebe zas něco přečtu :-)

02.08.2008 15:44:00 | Princezna.Smutněnka

Musel jsem se při čtení usmívat. Pěkné :). (taky se těším)

16.04.2008 09:32:00 | Jan Simon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí