Bílé světlo

Bílé světlo

Anotace: je to o ženě ,která viděla bílé světlo tak zvaně na konci tunelu něco podobného mi řikala moje matka a o jedné ženě a naše učitelka

Jednoho dne žena,která se jmenovala Jitka začala rodit.Tedy jí odvezli do nemocnice,a porod začal.Matka najednou omdlela.Doktoři to nevěděli a,rychle se snažili,aby jí zase přivedli do přítomnosti.Ale pořád nic.Jitka viděla světlo,tak šla a spatřila svojí matku a ta jí tehdy řekla,aby se vrátila zpátky na zem,že jí její dítě potřebuje,že bude zdravé.Ale Jitka se nechtěla vrátit zpátky,protože její matka jí před rokem umřela a ona se s tím nemohla vyrovnat.Prosím udělej to pro mě ,máš ještě celý život před sebou ,máš i krásnou holčičku doma s manželem."Dobrá,tedy" řekla jí dcera a vrátila se opět na zem.Všichni doktoři byli ,tak rádi,že je zpět ,jinak by dítě umřelo.Ta žena má malého zdravého chlapečka a je vděčná své matce za to,že jí poslala zpět a dala radu do života.
Autor delfinka1710, 15.04.2008
Přečteno 335x
Tipy 11
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka, čertíček, Martin Šimeček, jára spots, Juan Francesco de Faro, Noc17
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Začínala jsem s psaním stejně jako ty (ne že by se ze mě za tu dobu stalo něco lepšího) a o tomhle příběhu jsem také spoustu slyšela. Je pěkné, jak se umíš nad věcmi zamyslet.

02.08.2008 15:45:00 | Princezna.Smutněnka

Když čtu tvé povídky,jako bych otevřela můj púl století starý deník.Vrací se mi vzpomínky a za to ti děkuji.

30.04.2008 16:05:00 | čertíček

Zase jsem se usmíval. Ale víc se mi líbí takové ty příhody ze tvého života, protože o těch víš nejlíp a všechno můžeš dobře popsat, protože jsi to zažila.
A jinak upřímnost je hrozně hezká vlastnost, zvlášť v příbězích, které napíšeš, za ní sklidíš úspěch ;).

16.04.2008 09:48:00 | Jan Simon

Piš holčičko já Tě čtu a budu dál...

a to znamená, že už máš fandu, který čeká ne další dílko

15.04.2008 21:45:00 | Noc17

Ahoj Delfinko, pěkné, piš dál! Zdravím Imelda

15.04.2008 20:49:00 | Imelda

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí