kytara

kytara

Anotace: jeto o mě a jak se se dostala ke hraní na kytaru

Před 2 lety jsem chtěla,moc hrát na kytaru moje mamka mě tedy přihlásila k mojí ,teď bývalé ředitelce ,na tu školu jsem před 1 rokem chodila.Začala jsem první akordy a šlo mi to ,jako z praku.Moje učitelka na hraní,mi řekla,že mám talent,nechci se nějak chlubit,ale dohnala jsem,holky,které byly ve 2 ročníku hraní na kytaře a já teprve v 1.Teď hraju s nimi a jde mi to.Jak se teď posunul čas o 1 hodinu dopředu ,tak na ní usínám,před týdnem jsem se chtěla odhlásit,ale pak jsem si uvědomila,že mám talent a to,za to stojí.Děkuji všem,kteří mi tady píší ,že dál psát a dodávají mi tím více sebevědomí.Od malička ,jsem is přála,aby jsem byla spisovatelkou,ale moj mamka mi řikala,že nemá mi to kdo vydat a ,že to stojí hodně peněz ,ale,že je to moje věc.Jde mi Čeština,tak doufám,že tedy někdy budu tou spisovatelkou,jak sem si to ,vždycky přála,ještě jednou moc děkuju.
Autor delfinka1710, 16.04.2008
Přečteno 302x
Tipy 6
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka, Martin Šimeček
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Věřím tomu, že se ti sen splní. Jen nesmíš za žádnou cenu nic vzdávat, ať si každý říká co chce! A věř, že práce na sobě samé bývá častokrát velmi bolestivá, ale s dávkou trpělivosti všechno zvládneš. Jen pokračuj.

02.08.2008 15:47:00 | Princezna.Smutněnka

každý sen se ti můze vyplnit,jenom musíš opravdu uvěřít,že se ti jednou splní,hodně štěstí,držím ti palce.

19.04.2008 14:52:00 | Martin Šimeček

Jo, ja na kytaru hral asi trikrat, a pak jsem praskl strunu, ktera me malem vypicla oko, tkz jsem ji radsi odlozil ke zdi:-Dviditelne mam talent;-)

16.04.2008 23:03:00 | Muta cum liquida

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí