o mě

o mě

Anotace: je to o mě

Když jsem byla malá,bylo mi asi kolem 1 nebo 2 let.Můj otec měl doma pivo,ve sklenici a on šel na wc a já,jsem mu mezitím nalámala,do piva celou krabičku cigaret,-on totiž kouří.Pivo zatím naboptnalo a,když přišel ,tak řekl:"No Luci?Já to vyleju teda a mamka s mím starším bráchou o 5 let se smáli.A mamka dodala:Odnaučujetě kouřit a pít.A otec si nalil nové pivo.Říkala,jsem mu tatíčku miláčku,když jsem mu řekla,aby se šel oholit ,tak šel.Teď je mi 12 let a ,ale ještě to pořád platí,když mamka něco chce,tak mi to pošeptá a já mu to ,řeknu a on to jde udělat.Myslím si ,že mamka si oblíbila mého staršího bráchu Pepu a mě si ,zase pro změnu oblíbil taťka,ale rozmazlená nejsem to ne!:-)
Když mi byla 2 roky,tak jsem mu naprskala do hrnku plného mléka,rohlík ,který jsem právě jedla,ale to bylo omylem,to nebylo naschvál.2 a půl rok nebo 5 mi byly a taťka čerstvě vymaloval,v naší ložnici.A já jsem byla,takový rošťák,že jsem mu na tu stěnu namalovala písmenka asi 12 a 3 číslice.Mamka se zlobila,ale taťka ne.Druhý den to opět vymaloval na bílo.Jenom ,že jsem to udělala znova.On zuřil,ale mamka se smála.A řekla mu :!já jsem ti to říkala,ale ty nic.A to je už konec.
Autor delfinka1710, 17.04.2008
Přečteno 331x
Tipy 12
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka, čertíček, Jan Simon, Martin Šimeček, HannyJanny, Noc17, Veru
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tahle je hezká, úsměvná.
Azazen

02.08.2008 19:50:00 | Azazen

No jo, zasmála jsem se :-) Píše moc mile.

02.08.2008 15:49:00 | Princezna.Smutněnka

Pěkné. Kdybys napsala celý román, tak si ho přečtu.
U nás doma máme ještě ode mě pomalované zdi někde. Když se na to kouknu, tak se musím smát :)

22.04.2008 14:28:00 | Jan Simon

Líbí se mi...také bych se ráda vrátila do dětských let.
Přečetla jsem všechny Tvé povídky a myslím si, že něco v Tobě je a vzhledem k tomu, že Ti je 12let jsi opravdu dobrá. Takže Ti držím palečky ať jseš stále lepší a lepší.

17.04.2008 22:10:00 | HannyJanny

Jo jo...taky si pamatuju...třeba jak jsem dědovi z piva sfoukávala bílou čepici anebo jí lžičkou na salát vyjídala:-)

17.04.2008 18:18:00 | Veru

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí