můj smutný příběh

můj smutný příběh

Před 2 roky jsem chodila s klukem,kterého mi sehnali kamarádi,já jsem o tom samozřejmě nevěděla.Začala jsem s ním chodit.Bylo to moc a moc hezké,dávali jsem si pusy a já jsem to bohužel pověděla každému mému známému.Všichni mi to přáli kromě mé sestřenice Báry,která pořád chodila s námi kam jsme se hnuli mě to štvalo,ale mého kluka ne.Po týdnu se se mnou rozešel kvůli ní,všihni moji kámoši mu to začali rozmlouvat,ale on pořád ne a pak se ukázalo,že moje sestřenka nemohla snést ,že mám já kluka.Začala jsem brečet,protože jsem měla 1 kluka a moje sestřenice mi ho nepřála,jak se to dozvěděla mo je mamkta tak hned moji sestřenici seřvala jinak se to nedá říct.Já jsem o tom samozřejmě nevěděla.Pak po týnu jsem zjistila,že ten můj kluk byl obyčejnech sukničkách.On je hezkej a tak toho využíval-chunali mu rajčata škoda,že se snima neudusil,když jsem mu je jako ten blbec nosila z naší zahrady.Moje kamarádka denisa mi ještě dodnes vyčítala,ž jsem jí přebrala kluka,ale já jsem o tom nevěděla,že v tý době s nim chodila,moji kámoši mi ho strčili až pod nos a on se mě zeptal jestli s ním nechci chodit no a co jsem měla říct,když jsem měla 1 kluk za tím,že jo?Nemohla jsem to přenést přes srdce celý rok.Moje sestřenice,který tedka bude 14 a je stejně vysoká jako já tak už měla asi 15 nebo 20 kluků!Od té doby co se se mnou rozešel ten kluk ,jmenoval se Dominik příjmení taky radši nebudu psát.Tak jsem s nikym nechodila mě se sice líbí hodně kluků,ale já čekám až mi některý z nich řekne jestli s ním nchci chodit a to je všechno.:-)
Autor delfinka1710, 19.04.2008
Přečteno 578x
Tipy 10
Poslední tipující: už ne pernikova princezna, Petbab, Princezna.Smutněnka, čertíček, Jan Simon
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

to s tema rajcatama je vtipny:)
no tak snad brzy nekoho najdes;)

06.08.2008 16:30:00 | už ne pernikova princezna

Bože, ta rajčata, ta mě dostala :-D Jsi kvítko, delfínko. Hodně slunce v životě, přeju.

02.08.2008 15:52:00 | Princezna.Smutněnka

a jinak.. souhlasím s čertíkem... Svá dílka sem dávej dál... Někomu se líbí, jinému ne, ale to je tak u všech... a samozřejmě nikdo není nucen to číst

02.08.2008 15:51:00 | Caracol

možná bys pro to měla udělat víc, než jen čekat.. sice se říká, že kdo si pocká ten se dočká, ale na druhou stranu:Odvážnému stestí přeje

02.08.2008 15:49:00 | Caracol

Nedej se odradit nepříznivými komentáři.Chtějí ti pomoci,ale někdy to nedělají dost citlivěDo šuplíku svá dílka neschovávej,jen je pusť do světa.Kdyby se každý při jejich čtení jen pousmál ,je to hodnš.

30.04.2008 15:56:00 | čertíček

To si děláš srandu?? Tohle je povídka?? Holka, řekla jsem si, že to má dost tipů, tak si to přečtu!! Moje chyba! Pokud takhle píšeš všechno, tak si to piš jen do "blogísku", protože tohle nemá žádnou hodnotnou úroveň. Jo je ti 12 chápu, každý nějak začínal. Takže až někomu do vzkazů napíšeš, že se má podívat na tvé dílka, tak prosím, až ti bude aspoň 16. Možná se to pak bude dát číst.

29.04.2008 18:51:00 | Anewue

Ahoj,tady hodna holka alias tvoje neprava segra Verunka!!!!Znas me,ne????
Tvuj smutny pribeh znam a libi se mi!!!!!!!!Ale mrzi me,ze si to musela prozít.....!!!!!
Ted uz je na obzoru nekdo jiny vid????????
No to je jedine dobre.......!!!!DRZIM TI PALECKY!!!!
A CUCNI SE NA MAIL!!!!
AHOJ
hodna holka
alias
tvoje milovana bohuzel neprava
segra
Verunka

24.04.2008 17:53:00 | hodná holka

Ahoj,tady hodna holka alias tvoje neprava segra Verunka!!!!Znas me,ne????
Tvuj smutny pribeh znam a libi se mi!!!!!!!!Ale mrzi me,ze si to musela prozít.....!!!!!
Ted uz je na obzoru nekdo jiny vid????????
No to je jedine dobre.......!!!!DRZIM TI PALECKY!!!!
A CUCNI SE NA MAIL!!!!
AHOJ
hodna holka
alias
tvoje milovana bohuzel neprava
segra
Verunka

24.04.2008 17:49:00 | hodná holka

Svoje příběhy si schovej někam do šuplíku, ať se neztratí, a nikdy je nevyhazuj! Pak si je třeba přečteš, až budeš dospělá a zavzpomínáš.
A jak už jsem jednou psal, kdybys napsala nějaký román, že si ho přečtu... už jsi zkoušela napsat něco hodně dlouhého?

22.04.2008 14:50:00 | Jan Simon

moc hezky napsané, rozhodně umíš dokonale vyjádřit své pocity, protože se to vážně pěkně četlo, jen tak dál

20.04.2008 10:40:00 | Psychopatická lentilka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí