After Party 1.díl

After Party 1.díl

Anotace: Tři kamarádky, tanečnice a zpěvačky milují kluky, o kterých si myslí, že je nikdy nebudou mít. Ale......

Tom: Doufám že na týhle party bude plno holek. Georg: Neboj Tome určitě!
Bill: Nevim jak pořád musíte myslet na to samý, pořád jenom holky.
Tom: Ale bráško! My víme že taky nějakou holku potřebuješ, protože ti chybí sex.
Bill nic neodpověděl.
Tom: Téda, měl si pravdu Georgu, je tu hodně holek. Georg: Ale to nejlepší ještě příde!
Bill: Jak to myslíš? Kdo ještě příde?
Gustav: No Georg říkal že tu budou vystupovat ty kočky ze skupiny SG.
Tom: Kecáš? Bill: Fakt jo? Tom: Hele jak se mýmu bratříčkovi rozsvítily oči! Bill: Nech si to,Tome.
Gustav: Bille my víme že jedeš po Lůce. Bill: Jo, je sexy, líbí se mi. Tom: Jo mě taky! Georg: Mě se líbí Káťa. Gustav: Mě Anna. David jen vzdychne: Tak poďte kluci!

Lucka: Hele holky, myslíte že tu budou Tokio Hotel?
Anna: Určitě! Na tyhle After Paty přece chodí ne? Káťa: Strašně se těšim až uvidim naživo Georga. Lucka: Hlavně se chovejte úplně normálně! Anna: Sem strašně nervozní! Mára: Ale holky! Před náma třema klukama taky nejste nervozní.
Káťa: No jo ale vy ste naši taneční partneři, to je něco jinýho!
Kuba: Tak poďte, musíte na parket.

Tom: Ty jo! Koukejte!
Bill: Zpívají hezkou písničku. (všichni se na Billa podívají) Bill: Co je?

Po vystoupení skupiny SG:

Tom: Tak co? Pudete balit ty kočky nebo ne? Georg: Já du zkusit štěstí.
Tom: Jo tak poď. Ty dvě nuly asi nepudou. Bill: Kdo je u tebe nula, bráško?
Tom: No tak se ukaž Bille. Di jí zbalit když se ti líbí.
Bill: až po tobě. Tom: fajn! Ale počítej s tim že jí zbalim. (Bill se jen usmívá a v duchu si říká: To si jenom myslíš)

Pokračování příště!
Autor Lůca Kaulitz, 24.04.2008
Přečteno 345x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí