After Party 2.díl

After Party 2.díl

Anotace: Už se to začíná vyvíjet!!!!!!

Lůca: Půjdeme si dát něco k pití ne, holky? Káťa: Nějakej drink by bodnul.
Přiběhnou kluci(taneční partneři). Vojta: Téda, byly ste skvělý, holky. Kuba: Jo šlo vám to. Mára: Jo, jako Pussycat dolls! Lůca: No to určitě ne! Do nich máme daleko. Anna. Jo, přesně!

Ahoj Tome. Tom: An Kathrin? Co tady děláš? An-Kathrin: No, myslela sem si že tady určitě budeš. Přišel ses kouknout na tu skupinu SG, že jo?
Tom: Co po mě chceš? An Kathrin: Chtěla sem tě vidět. Tom: Ale já tebe ne!
Drž se ode mě dál! Gustav: Tome! Jdeme si pokecat s těma holkama deš taky? Víš Bill jí chce taky sbalit. A co tadle tady dělá?
Vypadni. Chtěla si zničit Toma i skupinu.
Tom: Gustave pojď ona za to nestojí.

Lůca: Dáme si nějakej drink s alkoholem. Tom: Já bych si ho dal s tebou.
Lůca: Hele, Tom Kaulitz. Tom: Lucka z SG. Bylo to dobrý. Jste dobrý tanečnice. Lůca: No to děkujem. Tom: Nechceš se někam ztratit?
Lůca: Na mě to Tome nezkoušej, nejsem jako ty tvoje uječený fanynky kterým kdyby si řek pojď semnou do postele tak s tebou jdou.
Tom: A jaká teda si. Lůca: Můžeš to zjistit. Tom: Kdyby si se mnou šla tancovat tak by se mi to zjišťovalo líp. Lůca: Ty tancuješ? Tom: Ploužák snad ještě zvládnu. Lůca na Toma mrkne. Lůca: Fajn tak dem.

Pokráčko příště
Autor Lůca Kaulitz, 26.04.2008
Přečteno 235x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí