After Party 3.díl

After Party 3.díl

Anotace: Už se to začíná vyvíjet!!!!!!

Lůca: Tak co? Už si zjistil jaká jsem? (Tom drží Lucku pevně kolem pasu a tancují). Tom: No, už mam trochu jasno ale v nějakých směrech ještě ne. Lůca: A v jakých třeba?
Tom: Třeba jaká si ve vztahu. Lůca: Ty myslíš ve vztahu na jednu noc že jo? To máš smůlu.
V tomhle nejedu. Nikdy sem se s klukem jenom nevyspala a pak už nic nebylo.
Tom: Tak sem to nemyslel. Vím že na to nejsi. Ale to teď rozebírat nebudeme ne?
Lůca: Jo, máš pravdu. (Tom pomalu sklouzával po Lucčiných bocích až se dostal na zadek. Lucka ho pevně objala kolem krku a Tom se šibalsky usmál)

Bill: Ten brácha to je takovej zrádce! Gustav: Proč? Bill: Slíbil mi, že mi najde mojí vysněnou lásku a místo toho aby mi jí přivedl tak s ní flirtuje a osahává ji. Gustav: Bille a seš si jistej, že tvoje vysněná láska je zrovna Lůca? Bill: Dyť víš, že sem do ní blázen. Nemusim jí ani znát osobně a vim že je skvělá.
Gustav: No jo, ale tvůj brácha jí taky miluje. Bill: Tom neumí milovat. Ten chce jenom lásku na jednu noc, o to mu jde. Ale je fakt že poslední dobou se chová divně. Od tý doby co jí poprvý viděl v televizi. Gustav: Vidíš, já ti to říkám. I sukničkář se může změnit.
A Tom neni výjimka. On je do ní blázen stejně jako ty! Narozdíl od tebe ale neví že je do ní zabouchlej. Bill: Hele kde je vlastně Georg?
Gustav: Flirtuje s Káťou. Bill: Aha. A ty neflirtuješ s Annou? Koukej támle je!
Gustav: No jo ale s tim svým tanečním partnerem. Bill: No a? Pozvi jí na drink ne?
Gustav: No dobře zkusim to! Bill: Fajn! Já du za Davidem jo. Držim ti palce.
Gustav: Díky Bille přídu ti říct jak to dopadlo. A hned až Tom dotancuje s Lůcou tak jí pozvi taky na drink. (Bill se usmívá)
Autor Lůca Kaulitz, 26.04.2008
Přečteno 237x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí